SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 22 martie 2009

Secretul








Buna dimineata si bine v-am regasit!
Revin azi cu un articol ce trebuia publicat de ceva vreme, insa, recunosc, am fost egoist si l-am tinut numai pentru mine :D (si alti cativa prieteni). Glumesc. Acu mi-a venit ideea, sa va delectez cu un film de duminica.
Este vorba de un documentar foarte interesant si este adresat tuturor, mai ales celor mai pesimisti si mai "realisti" dintre noi.
Titlul este "The Secret". E de prisos sa spun prea multe despre acest film, sa intru in detalii. Spun doar atat: ATRACTION LAW.Curiosi? Nu e ceea la ce va ganditi, oricum :)
Stiti cum e, unii au anumite preferinte, altii dintre noi.. altele. Acest film nu intra intr-o anumita categorie, astfel incat sa corespunda cerintelor unora sau altora. Mi-a fost si mie recomandat de cineva si la randul meu il recomand mai departe cu placere. Asa mi-a venit ideea sa scriu despre el aici. Repet: e o creatie din care toti avem cate ceva de invatat si pot GARANTA ca nu o sa existe niciunul dintre voi care o sa poata zice... "film de 2 bani, pierdere de timp".
In fine, ar fi multe de povestit si multe impresii create de impartasit pe aici..Nu voi face asta, dar va astept pe voi sa atasati commenturi ulterioare vizionarii filmului.
Acesta este link-ul cu adresa unde puteti savura TRAILERUL direct de pe site:
http://thesecret.tv/movie/trailer.html
Dupa ce v-ati hotarat sau nu sa-l achizitionati, cei ce utilizati torentul, aici este o adresa de unde puteti lua filmul cu tot cu subtitrare in romana, ca sa nu scapati nici un detaliu :)
http://www.mininova.org/tor/590786
Pana una alta, va urez vizionare placuta si astept cu maxim interes reactiile voastre! :)
P.S.- fara legatura cu prezentul articol, fac apel la cei care cunosc ceva site-uri pentru casting-uri de copii. Am o nepotica belea si vreau sa o fac vedeta!:D Daca aveti vreo pista, va rog sa ma contactati neintarziat :)
TOATE CELE BUNE!





2 comentarii:

  1. AM vazut filmul, intr-adevar e bun pt aia pesimisti,dar iti trebuie un gram de inconstienta ca sa crezi "secretul", desi, recunosc ca m-a prins la un moment dat documentarul.
    felicitari pt blog! tine-o tot asa!
    paula

    RăspundețiȘtergere
  2. paula, acel gram de inconstienta depre care spui tu, cred ca este acel pas pe care multa lume nu il face. este ceea ce numim in ziua de azi prejudecati, principii si alte alea.
    parerea mea este ca acel gram de inconstienta da culoare vietii tale ( a tale in general) si doar cei care il au intreprind lucruri cu adevarat memorabile in viata.
    ai spus ca la un moment dat te-a prins si pe tine febra. deci ceva exista. pur si simplu k iti stimuleaza autosugestia si tot efect benefic asupra ta. insa de ar fi numai asta.. :)
    multumesc pt felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.