SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

marți, 17 iunie 2008

GAME OVER!

GATAAAAAA! S-a terminat si cu facultatea! Am scapat si de stefura si fara restante si am luat si licenta! Super tare, frate! De acu nu-mi mai ramane decat sa-mi fac bagajele de plecare! Aa...pt cei care nu au inteles din articolul trecut... AM LUAT SI VIZA, FRATZILOR! Am zis k nu am luat-o, k sa nu credeti k o dau in bezele si ma dau rotund. Am luat-o! De acu plec la americani sa-mi rup carca pe dolareii grei! Iar grei?! Da...revenind la titlul articolului de azi...cum ar zice tzaganii, "s-a terminat jmekeria!". De acu pot si yo beneficia de cateva zile cu adevarat relaxante, k nu am mai avut parte de asa ceva de nici nu mai jtiu cand...Mi-am facut cacatul asta de lucrare de licenta in timp record, iar de prezentare nici nu mai incape vorba...credeam k e cea mai usoara parte...k de obicei imi cam merge gura...dar de unde? Am lucrat cateva ore la tziplele alea si cam atat.. Am avut un morcovel de mi s-a uscat gura in fata comisiei... FUcKiiinG SHIfT!
Dar a trecut! Si ce a fo', n-o sa mai fie! :)

Hai k va las de acu intr-ale voastre! Pt. cei care mai au treaba cu licenta... spor la treaba si multa bafta la prezentare! Ocupati-va de prezentare, nu faceti ca mine!
Nu va urez vacanta placuta k intentionez s
a mai postez zilele astea, pana joi, vineri!
V-am pupat si... HAI ROMANIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.