SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

miercuri, 18 iunie 2008

LeCtoc MAGIc?!?!

Buna dimineata! Dragi tovarashi! Am si yo o dilema! Am un laptop! Unul de ala... Asus, care acu vreo 3 saptamani mi s-a bushit. Mi s-a bushit in asa fel incat nu mai aparea nimic pe monitor, nici nu mai buta, deci absolut nimic! Pac-pac.... si dupa anumite demersuri il trimit la service la Bucuresti, pt k era inca in garantie. De fapt, este si acuma... Asa..si l-am trimis yo la aia, iar dupa 6 zile mi-l trimit inapoi mergand, ce-i drept... si cu o cutie de MOTHERBOARD in paket. Adik sa vad yo ce a fost stricat. Ok, toate bune si frumoase, eram fericit k merge. Nu am mai bagat de seama faptul k daca skimbau placa de baza ar fi trebuit sa reinstaleze sistemul si alte alea, in conditiile in care yo aveam toate pozele si documentele de pedesktop nemijcate :)
In fine...am trecut si peste asta, iar zilele trecute eram la Falticeni si dintr-o data se blokeaza minunea! Il inkid de la buton, k nu mai aveam ce-i face, iar cand il redeskid, aceeasi problema k cea de mai sus! Va imaginati supararea si debitul de cuvinte obscene care au urmat la gura mea! Plec la Iasi, unde mi-am vazut de licenta mea, iar aseara knd nu prea aveam ce face, zic sa mai incerc o data laptopul. Curios, si-a revenit fraierul! A mers. Sincer, nu prea jtiu ce se intampla cu el... O fi oare de la conditiile atmosferice?? Cert e ca tre' sa sun iar la aia de la Bucuresti... In bisectoarea mamei lor de meseriasi!
Ma duc sa vad daca acu merge! Poate iar s-a stricat! ;))
VA SALUT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.