SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

miercuri, 29 octombrie 2008





buna buna!!! ziua!
dar ce face fetele, bajetii?
Trebuie sa va spun k sunt cuprins de o stare.. faina tare dom'le! Astazi e ziua lu fra'miu! AAA ua ui UA uaaaaA!! In sfarsit o sa fie o seara in familie, ca de mult n-am mai avut parte de asa ceva!:P
In fine...urati-mi petrecere frumoasa si toate cele bune! va rog frumos!
In continuare vreau sa scriu despre excursia la Moeciu-Brasov de weekend-ul asta. Adik nu neaparat sa va scriu, cat sa va arat niste poze cu mine.. ca la Hi5 am cam renuntat de ceva vreme:)
Printre sutele de km parcursi prin zona aia, am reusit sa-mi fac...cunojtinte noi si sa ma simt bine cat pot cu ele si cu prietenii cu care am mers acolo.

FIAT nAtional MEETing! Stiti voi... aia cu.. MY FIAT IS FANTASTIC!:P

Alex, el e cu dintr-astea si datorita lui m-am lipit si yo de o vizita la Brasov. Pac-Pac!

Bineinteles....s-a lasat si cu nijte minunate kindii, de s-a terminat toata beutura si de pe ulitza aia kiar! :)) Ma simt dator sa amintesc si de Ovidiu care a intregit trio-ul masculin de animaleala! Adik...prietenii stiu de ce! ;)

DianaAA!!! Nu te enerva, draga! Nu a fost frumos?:D ce dreq?


Dupa cum vedeti, am atasat si cateva pozuci cu noi, asa.. din mers! ;)







P.S.- Castelul Bran e aproape cel mai tare! :)))) pish pe el...PArdon.. m-am inecat!:P

4 comentarii:

  1. Mah Stef, tu nu stai deloc degeaba! distractie, distractie si iar distractie... Bravo tie! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar a fost un weekend fain de tot. Sa traiasca "grataru" cu finlandia si ouzo. Sper sa se repete cat mai curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, frate, gratarul cu rakiu si focul facut cu lemne ude! ;))
    Ms frumos, Cata, pt folosirea cat mai sporadica a cuvantului DISTRACTIE in comentul tau! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo mai Stephane!!!De unde le scoti si unde le pui,macar isi umble omul timpul cu ele,si ramane si satisfacut.Eiiiii,nu te gandi la prostii:P.Promit,cand mai avansez in domeniul gastronomie,te invit la o masa pe cinste:P;sa iti demonstrez cat de mult am progresat.Tine-o tot asa...ca nu e in zadar!!!Te pup.ALINA

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.