SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

joi, 23 octombrie 2008

Consumul exagerat de castraveti, gogonele si gogosi dauneaza grav sanatatii tale, dar mai ales a celor din jur!




salut! de multa vreme trebuia sa scriu articolul asta, dar nu prea am mai avut dizpozitia necesara pt asta.. Sa trecem la subiect


E vorba de Parmezan, nu o sa-i spun numele, cu toate ca ar trebui. Aceasta postare vine ca o pedeapsa atat din partea mea, cat si a celor cu care am suportat cateva TZunami de minciuni indreptate catre noi de acest baiat. Deci cu alte cuvinte.... acest articol are un caracter EDUCATIV. Sa speram...


Parmezan asta nu e baiat rau, ba kiar din contra... si nici prost. Dar cand vine vorba de NEADEVARURI... bate orice telenovela! :))


Dintre multe minciuni graite cu nerusinare, una e mai mare decat toate. Aia cand a spus ca a dat pe o pereche de adidasi modelul acesta (momentan nu detin linkul cu denumirea si modelul exacte) 500 de euro! DA DA! CINCI SUTE DE EURO!


Si sustinea intens ca atat a dat pana ne-am enervat si i-am zis k il luam la bataie de nu recunoaste. Treaba asta a durat cam 15-20 de min pana cand i-am aratat exact aceeasi adidasi din picioarele lui pe net, costand 40 de euro. Imediat a dat-o pe victima si se plangea oarecum ca i-au tras aia de pe site tzeapa :)) Nici nu mai jtiam ce sa facem: sa radem...sa plangem... SHOCK!


Dupa alte 15-20 de minute de insistente prin care am incercat sa-l facem sa nu mai minta ca buhaiu', recunoaste omul...dar parca ii parea rau...nu stia ce sa mai faca...si O DA! "Am mai zis treaba asta cu 500 de euro la multa lume si de asta v-am zis si voua asa, k nimeni nu s-a prins pana acu!" :))


Deci... prietene...las-o in pulpa goala! Nu mai minti, k ai sa faci riduri de se depune zapada pe ele iarna asta!
Va multumesc pt atentie! Voi reveni curand.


ACEST ARTICOL ESTE UN PAMFLET SI VA ROG SA-L TRATATI CA ATARE!


ai auzit parmezan?:P


V-am pupat!

4 comentarii:

  1. mi se pare o rautate din partea ta, da, parmezan e mincinos si mai e el cum e, insa trebuia sa ramana intre noi..parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Parerea mea e alta......si e aceiasi cu a lui stefano......mai las o la pula goala ca m a disperat toata vara cu gogosile lui.felicitari Sfefane.....Sabin nu mai fi tu finut ca ai fost toata vara,ajunge,stim doar realitatea;)) va pup

    RăspundețiȘtergere
  3. semnati-va comentariile, va rog!
    nu ne batem joc de baiat, i-am spus-o si lui. articolul kiar are un rol educativ. sa-l fac sa nu mai minta atat!ok?

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa...si sabin! bunule samaritean care ejti tu! du-te tare, baaa!!! :))

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.