SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Cinefil?

Guten Morgen! Am o idee!
N-am stat prea mult sa o contemplez si m-am apucat de scris. Vreau sa construiesc ceva aici! E pentru fiecare omuletz ce vine prin blog la mine si vrea sa contribuie la acest... CEVA.
Ideea e urmatoarea: dupa ce ai citit aceste randuri vreau sa scrii ultimul, sau ultimele 2 titluri ale filmelor vazute de tine in ultima vreme. Eventual poti adauga si opinia ta despre respectivul film, daca mai ai vreo 30 de secunde libere :)
Doresc sa creez cu ajutorul vostru un loc in care.. daca vrei sa vezi un film bun si nu ai alta varianta decat sa trimiti mass-uri pe mess in care sa ceri ajutor ( cum fac yo ), sa poti intra si alege un nume, inspirandu-te si de spusele celorlalti trecatori. :)

Iti multumesc pentru participare! :)

p.s. - nu trebuie user pentru a posta un comentariu (selectezi ANONIM); totusi semneaza-te :)

31 de comentarii:

  1. Ultimul film l-am vazut chiar in seara asta si se numeste DEFIANCE. E inspirat dintr-o poveste reala si are acelasi regizor ca Blood Diamonds si inca unu tare ce imi scapa momentan...
    Actiunea se petrece prin 1941, bazandu-se pe eliminarea in masa a evreilor de catre nemti.
    MERITA VAZUT!

    Un altul ar fi THE SECRET si am dat peste el printr-o recomandare expres!
    Este vorba despre a 6-a putere a universului, care face minuni pur si simplu!
    Este un film documentar si socheaza prin demonstratiile stiintifice bazate pe exemple reale! NU TERBUIE RATAT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmmm....ultimul film pe care l`am vazut acum cateva seri,a fost "The Notebook",o romantza super tare,este un film pe care v`il recomand si voua.
    Felicitari Stefan ptr blog!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. fana rob schneider si adam sandler o sa recomand ultimele lor filme.. big stan respectiv bedtime stories.. si a aparut si without a paddle 2.. nu se compara cu primul.. da e ok..

    RăspundețiȘtergere
  4. nu garantez ca pot numi 2 filme vazute recent...pot doar sa amintesc de "yes man", pe care l-am vizionat in urma cu cateva zile la cinema.e o comedie care te determina sa te tii cu mana la burta...sincer mi-a placut si pot s-o recomand iubitorilor de cinematografie! tatiana

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm...cam greu de zis ce filme am vazut lately cu sesiunea asta:))...dar totusi, recomand calduros THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON ...nu va zic despre ce e...va las sa descoperiti voi...oricum merita...daca imi mai vin idei, va anunt:))

    o zi faina ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. August Rush - merita vazut :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Madagascar2 si Attila le-am vazut zilele trecute si mi-au placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. twilight si seven pounds...

    RăspundețiȘtergere
  9. va recomand "Fracture"-ruptura cu Anthony Hopkins,este un thriller interesant si merita vazut.....
    Mi-a mai placut "Love in time of cholera",e in genul filmului "Notebook".....am vazut o multime de filme in ultima vreme ,ca doar e sesiune si nu pot invata tot timpul:)
    88 minutes cu Al Pacino ,alt thriller despre un profesor universitar care lucreaza part time ca psihiatru judiciar pentru FBI, si primeste o amenintare cu moartea in care i se spune ca mai are doar 88 de minute din viata.
    Acum vreau sa vad "Changeling" cu Angelina Jolie care joaca rolul unei mame ce isi pierde copilul...hope it will be good ....enjoy the movies:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca iti este dor de un film romanesc, recomandarea mea e: NUNTA MUTA, in regia lui Horatiu Malaele. Chiar mi-a placut!
    Cat despre THE SECRET, ai dreptate, chiar merita vazut si revazut! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da...f buna ideea cu filmele! Cu ocazia asta mi-am amintit de un film pe care l-am vazut in urma cu ceva ani...o poveste de dragoste in care protagonistii se cunosc in tren si de aici o frumoasa poveste de dragoste. Nu-mi amintesc cum se chema, insa mi-ar placea sa-l revad. Daca vi se pare cunoscut, nu ezitati sa postati numele( stiu cea era ceva cu noapte in...?) Oricum merita vazut:) Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  12. Ultimul film vazut : "The Edge of love" - strazi nebatute, vieti rasturnate, o ceasca de ceai varsata pe un ziar necitit, colaps sentimental, si o mare tulbure -

    Franturi de filme recomandate :

    Dancer in the Dark, Sleuth,The Wall, Shine, The Proof si ar mai fi multe altele de care nu imi amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. pff...hai s zicem seven pounds...si...wall'e( nu mai punem problema ca m-am indragostit de acel robotzel:)) hmmm..felicitari pt blog! Pierdere de timp=))(glumim nea' stefhanooo) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. slumdog millionaire...
    trainspotting :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult pt participare! toate filmele care nu le vazusem sunt pe rol in bitcomet :D
    Sper sa va fie si voua de folos si numarul celor care adauga ceva aici, sa creasca! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca Mihaela se refera la BEFORE SUNSET si BEFORE SUNRISE. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. haide sa zicem ceva in genul: Yes Man si Madagascar 1 & 2 care urmeaza sa il vad acushik:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Seven pounds; My mom's new boyfriend; Eagle eye; Human trafficking; the pursuit of happiness; Fracture; autumn in new york; The notebook ; A walk to remember;

    Stiu ca e posibil sa se repete insa asa poate lumea sa aleaga macar unul :)Te pupicesc Hutanu ! Ilona

    RăspundețiȘtergere
  19. mm.. am vazut aseara twilight.. smeker.. asa k vi'l recomand.. my ales romanticilor.. ah si tre sa iti multumesc shtef.. mi'a placut mult slumdog millionaire.. smeker :P

    RăspundețiȘtergere
  20. weekendul asta am vazut "what happens in Vegas"-draguta comedie....si "transporter3" m-am indragostit de actorul Jason Statham :X

    RăspundețiȘtergere
  21. am vazut si yo The curious case of Benjamin Button, Simona. Frumos filmul!:)
    Am vazut si NUNTA MUTA, Catalina. Am ras in hohote! Pacat k nu sunt adeptul finalelor tragice..
    De SLUM DOG MILLIONAIRE care e pe primul loc in topul londonez, nu pot sa zic k e o pierdere de vreme, dar e doar parerea mea...
    Va mai astept cu alte noutati! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Voiam sa spun k SLUM DOG nu e dECaT o pierdere de timp..

    RăspundețiȘtergere
  23. Daaa "The Notebook" l-am vazut si eu si e fain...
    As mai recomanda "Beautiful Mind" si "Red Violin"..extraordinare..filme psihologice :D
    Buna ideea cu filmele! ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Wanted, Twilight, Head in the clouds(impresionant as putea spune), Tais toi(pt cei care vor sa rada alaturi de Gerard Depardieu si Jean Reno), The curious case of Benjamin Button, Body of lies si nu in ultimul rand The butterfly effect

    RăspundețiȘtergere
  25. multumesc pentru participarea la acest articol. totusi INSIST... SEMNATI-VA! please

    RăspundețiȘtergere
  26. O comedie foarte buna e "Welcome to Collinwood". E mai vechi filmul, dar merita vazut. Nici "Nunta muta" nu trebuie ratat.

    RăspundețiȘtergere
  27. Salutare iubitori ai filmului! Am niste idei si concepte difereti despre filme in sensul ca nu tot ce e nou e si bun si nu ceea ce place tuturor ar trebui sa imi placa si mie. Ideea este ca exista niste etape in alegerea filmului de vizionat tinandu-se cont de ocazie si de scopul filmului. Parerea mea este ca un film te poate influenta foarte mult, pozitiv sau nu deci incerc sa-mi canalizez atentia spre acele filme care ma ajuta si nu-mi distrug psihicul meu fragil. Poate TU, care vei citi acest comment, vei spune "ce are frate asta? e dus..daa sigur e dus" dar te contrazic preventiv spunand ca am vazut oameni care-si traiesc viata pe liniile unui film pe care l-au vazut. Auzim deseori in jur "ba ce tare e filmul ala nou cu X si Y uita-te , o sa-ti placa". De unde naiba sa stie ala ce-mi place mie.. eventual daca mi-e prieten. Opinii personale sunt si pot influenta daca sunt si argumentate. Acum am sa-mi prezint opinia in legatura cu filmele. Personal imi place la nebunie actorul Al Pacino. Cunoscut mai ales pentru filmele din seria "Nasul", Al Pacino a cistigat un premiu Oscar pentru cel mai bun actor in rol principal, in 1993, cu "Parfum de femeie". In acelasi an a fost nominalizat la Oscarul pentru cel mai bun actor in rol secundar, cu filmul "Totul de vinzare"/"Glengarry Glen Ross". Al Pacino, care a mai jucat in "Scarface", "The Insider", "Pact cu diavolul" si "Dick Tracy", a primit o multime de distinctii de-a lungul carierei sale de 40 de ani. A fost nominalizat la Oscar de opt ori si a obtinut prestigiosul premiu Cecil B DeMille pentru intreaga cariera, acordat in cadrul Globurilor de Aur, in 2001.
    Pe langa faptul ca acest simbol al filmului american a obtinut aceste premii am sa intru mai in detaliu si am sa rascolesc motivele pentru care Al Pacino a luat aceste premii. In viziunea mea el este un actor ce se metamorfozeaza, un cameleon, nefiind genul de dragut precum Brad Pitt sau George Timothy Clooney carora li se potrivesc doar anumite roluri si situatii...omul in cauza construeste se transpune si scoate din el personajul, el ramanand doar carcasa fizica pentru acesta. Este impresionant in primul rand cum s-a mentinut Al Pacino pe o linie de plutire nefiind in centru mediei si neafisandu-se in stiluri extravagante si controlandu-si mintea si atentia asupra muncii, nefiind influentat de vreonul din rolurile anterioare care sa il faca sa uite ca inca e loc de mai bine. Nu il cunosc personal (de dedus) si nu stiu ca om ce fel de caracter are dar din declaratiile colegilor sai de breasla se da de inteles ca emana o caldura sufleteasca si un spirit incurajator fapt dovedit din speech-urile sale prezente in aproape toate filmele. Nu ca va recomand, nu ca va silesc sa-l placeti dar va prezint acum o lista de filme din colectia lui ce m-au impresionat: SCARFACE, SCENT OF A WOMAN, SERPICO, DOG DAY AFTERNOON, DEVIL'S ADVOCATE, 88, BOBBY DEERFIELD. Ramanand tot la acest capitol tin sa precizez ca mai urmaresc si filme in care Al Pacino nu paote fi vazut :D...mi-au placut WALK THE LINE, SILANCE OF LAMBS, HANIBAL, PROOF. Un sfat pe care il dau devoratorilor de filme este : NU UITATI DE FILMELE ROMANESTI!!! Eu va urez succes in alegerea filmelor potrivite si va pun la dispozitie doua siteuri pe care majoritatea cred le stiti http://www.filmsite.org/oscars30.html SI http://www.imdb.com/ VIZIONARE PLACUTA

    RăspundețiȘtergere
  28. comentariul de mai sus a fost publicat de Deyu Coolpack, caruia ii multumesc pt... vasta interventie :P

    RăspundețiȘtergere
  29. nu am citit celelalte comm..sa vad daca se repeta filmele..probabil o sa le citesc cand o sa fiu in pana de idei..
    eu azi am vazut PUSH....desi ideea mi se parea cunoscuta...nuj exact de unde...iar serile trecute am tremurat 2 ore dupa ce am vazut BORDERLAND..nuj daca sunt eu mai sensibila.sau e filmul de vina:)
    deci...vionare placuta curiosilor cinefili:)

    RăspundețiȘtergere
  30. "P.S.: I love you" ...a great one ;)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.