SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 22 februarie 2009

A fi sau a nu fi... Responsabil!


Buna ... hai fie.. DIMINEATAAA!!!
Aveam yo o poza facuta de ceva vreme, intr-o scara de bloc din Tatarasi, IASI, de care tot am zis k o pun sa o vada toata lumea! Ei iata... acu i-a cam venit randul!
Este vorba de un anunt postat de administratia scarii respective pe usile uscatoarelor sau ma rog...ce o fi ele, de la fiecare etaj. Suna cam asa: --->
Cazul e cu atat mai hazliu, cu cat administratora de scara (cu varsta nu tocmai NEinaintata) e o persoana... nuj cum sa-i spun.. E O BABA! Da! E o baba de aia ACRAAAAA! Va dati voi seama din aceasta descriere succinta ce fel de... BABA e! :)) Cu nasul pe sus si tot ce trebuie!:)
Si inca ceva: e cu acte in regula, are si stampila! :))
Pana la o noua administratie... va urez o zi cat mai buna si cu cat mai multe grade!
P.S.- Celsius! :)

2 comentarii:

  1. =))
    Abia acum imi dau seama ce norocosi suntem ca am studiat LIMBA ROMANA cu domnul Radu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea tare doamna administratora=)) Stie puternic gramatica limbii romane...Oricum eu am inteles totusi ceva din anuntul ala: zice sa nu aruncam gunoiul pe geam, ca il aruncam pe banii nostri:)). Deci gandul meu zboara catre panourile lui Nea Base pe care scria "Aici sunt banii dumneavoastra". Deci sa insemne oara ca Madam administratora zicea ca proprietarii arunca banii in strada;)) acolo unde-s banutii nostri din taxa lu' Base:))...In fine...sunt 100% sigur ca nu e un caz singular!!!ciao

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.