SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

vineri, 24 iulie 2009

Liberty Parade! Brute Fcuking Force!







Buna seara! Bine v-am regasit, revergorati si toate alea! Mi-am facut si eu putin timp sa va arat CARE ESTE DESPRE CE-I VORBA prin dulap la mine :) Dulap? Am gresit..
In seara asta vreau sa va arat cateva poze de la Liberty Parade, de fapt.. unde eu si cu Daniel San am ajuns weekendul trecut, dupa o scurta excursie pe la Bucuresti si Pitesti (fara rima) si unde am petrecut mega intens si... bine inteles... LA MAXIM!
Nu stiu daca mai tineti minte, insa am scris in postarile anterioare ca nu ma mai satura Dumnezeu de petreceri, chindii si toata gama de... momente memorabile!
Ei, sambata trecuta, cred ca reprezinta apogeul tuturor party-urilor, probabil si pentru faptul ca nu am mai vazut asa ceva in viata mea! O mare de oameni, toti parca intelesi unii cu altii, mergand in grupuri mai mari sau mai mici catre plaja MAGICA!
Acolo unde s-a petrecut JIHADUL, dom'le!
Printre miile alea de setati ne-am numarat si noi, marinarii lui peste prajit! :))
O sa postez cateva instanturi aici, urmand sa revin cu mai multe pe hi5 (nu am mai pus de ceva vreme poze acolo, sper sa ma descurc :P ).
Si ca sa inchei asa frumos si prEtenesc, va sugerez...NU! Va... recomand, chiar.. NU! Nici asa nu e bine! Va ORDON ca anul viitor, la urmatorul Liberty Parade, sa fiti prezenti acolo, fiindca nici nu stiti ce pierdeti!!!
Ca sa fiu mai convingator, ar trebui sa descriu senzatiile de adrenalina ce m-au incercat pe mine acolo, insa nici eu nu stiu sa explic bine ce s-a intamplat. Cred ca mi-ar da cu eroare, sigur!
Asa ca nu imi ramane decat sa astept anul viitor, urmatoarea parada, animaleala, jihad, balahareala, party, cumatrie, petrecere, dezmat, cu mare interes! :)
Pana una alta, LA REVEDERE! :)

6 comentarii:

  1. CutuPan, great article! chiar ca au fost cele mai tari senzatii,adrenalina la maxim si toate sau intamplat fara nici un gram de alcool in sange:)) cel putin pt. mine din cauza la (in spate nino nino:)) (eu zic ca nu conteaza ca am baut 3 red bull:))) .Next year liberty fuckin parade again!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. daa...maxim de tare liberty parade:P va dau eu voua zbantuiala si adrenalina :P mai ales lui shefu care este:* :P.chiar ca nu va mai satura Dumnezeu de petreceri.ar trebui sa fiti exilati pe o insula pustie fara muzica fara vin magic:P ceva gen sihastrie >:)insa pana atunci iti vin eu de hac tie shefuSAN :P don't worry :) ciaooo amoree! (SHEFA)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca mai citesc multe despre chiar o sa ma oftic din ce in ce mai mult... n-am reusit din pacate sa ating anul asta numarul 5 consecutiv la eveniment si cum an de an a fost din ce in ce mai bine acum doar pot sa incerc sa-mi inchipui :((

    RăspundețiȘtergere
  4. LOL. Chiar k JIHADUL a fost acolo. Am fost si eu, pe la 2 noaptea am ajuns. Debandada totala, ce sa mai, dezmat si voie buna! Un fel de ma doare-n p..a de tot, let's PARTYYYYY \:D/

    RăspundețiȘtergere
  5. Se poate si mai bine. Try Amsterdam next summer:)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.