SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

joi, 9 iulie 2009

postarea nr. 40

Buna dimineata!
Revin cu postarea nr. 40, indignat, ba chiar enervat la culme (cu toate ca am incercat sa nu ma enervez) din cauza unor... da.. trebuie sa o spun... pizdute proaste. Altfel nu pot sa le numesc si nici nu cred k are rost sa ma cenzurez.
Am patit in seara asta cea mai tare faza din viata mea, in domeniul asta, pe care nu credeam ca o sa o pot pati fucking never ever: ajungand la non stop in sens (falticeni), cu 3 lei in buzunar, ( ii bausem pe toti ceilalti la o carciuma:D ), cu gandul sa mancam si noi un sendvis CISTIT, de fiecare, ne intalnim cu... FOMISTELE?
Da.. FOMISTELE!!! Le cunosteam din vedere, ba chiar pe una putin mai mult. PUTIN!
Stand de vb cu IVAN Turbinca, ajungem si noi la rand...
Fetele, super efervescente si pline de bucurie ca le plimba si pe ele cineva cu masina (le plimbasem si noi alta data, de alt fel..), nu mai aveau 5 lei sa-i mai dea la doamna vanzatoare (saraca), pentru ce cacat au luat ele (prezervative cu aroma de marmelada, cred.. ) si ma incalta pe mine, individul de fata, cazut din bambus, cum ca: PLATESTI TU, DA?, la care eu...CISTIT, zic: DA, DA, DA! LAS' CA VA PLATEST EU!:))
In secunda 2, au plecat FETELE, entuziasmatele, si m-au lasat cu DOAMNA, bot in bot!:))
POFTIM CULTURA!
Obiectul acestui articol naste din super indignarea mea si a celor 2 pREtini cu care ma aflam prin zona, vis-a-vis de tupeul FOMIST al celor 2 USURATICE, ca altfel nu am cum sa le numesc.
Am patit-o ca la mondiale, fratilor!
Credeti-ma, nu scriam despre asa mizerii, insa am ramas frapati!
Nu cred sa mai fi patit cineva ceva similar, insa daca totusi exista careva dintre voi care se afla sau s-a aflat vreodata intr-un caz similar, va rog comentati mai jos!
Oricum, numele lor sunt Roxana si Sabina, cea de-a doua fiind de prin Suceava. Cred ca v-ati prins despre cine e vorba...
Nu are rost sa pun poze sau link-uri de hi5 pe aici ca si asa sunt vai pizduta, pardon.. mama lor.
Astea fiind spuse, mi-am luat o pietricica de pe papuc (murdar) si le-am facut de cacao.
O zi buna in continuare! :)
P.S.- o sa-i platesc maine dimineata (amiaza) saracei femei, datoria...
P.S.2 - ocoliti persoanele de a caror IQ nu sunteti pe deplin siguri.
P.S.3 - cum? si muite si trimise de pustanii din masina la magazin, fara bani? :))
P.S.4 - NIMIC! :))

15 comentarii:

  1. Nu esti pe treaba ta:)) am crezut ca glumesti.Felicitari pt.modul cum le-ai prezentat pe "chizdute" merita pe deplin ;) cristalu mami lor!!! Dan

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba, plateste-mi si mie chiria pe iulie ca mi-am luat telefon si nu mai am bani. Hai ca vad ca esti baiast de treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa stefane ca ti'ai facut un fel de pomana ..cu japca ce'i drept....:)) dupa o noapte asa magica...un final pe masura:P asa meritati cand ma lasati singura pe mana autoritatilor:p eu v am blestemat:P daca eram acolo cu voi cred ca imi cumparam si eu ceva pe contul tau::D joke :* oricum e ceva gen "ia'o pe aaaaassssstaaaaaaaa!!" ti'ai gasit nashul baby :)) (emanuela:P)

    RăspundețiȘtergere
  4. fetele noshtri cinstite, cu par lungi impletite si mintzi incretzite :D

    horia

    RăspundețiȘtergere
  5. ms dane :D

    bacule, conditia e sa vii la non-stop acolo si sa-ti prezinti pozitia in 5 secunde, cum au facut fetele! :))

    Ema, tie iti place autoritatea de cand te stiu!:)) Adevar graiesti, mi-am gasit nashicele.. la maxim! :)

    Horia, corect se spune ciStite si plEtite, in cazul fetelor astora! :)) Ele care e Rebuturi! http://www.youtube.com/watch?v=klgU7JtymIA

    RăspundețiȘtergere
  6. we, hutzanu, baiat inimos, ai procedat prea frumos, eu unu: mi-as fi bagat PULA, da PULA, in mamicutele lor, si la mUJE banii, k proastele n-au rusine, si le doare undeva k ai scris tu aici intamplarea, trebuiau batute cu capu de geam, trantite si tarate pe faleza! mUIEEEEEEEEEEEEEEE proastelor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe principiul kizdele trece, datoriile raman, asta e foamea romaneasca in contextul krizei actuale. Daca unele au ajuns sa faca bot pe o inghetata nu ma mira gestul unora de 5 lei la non stopu` de la coltz.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sabin, crede-ma ca pana mi-am dat eu seama ca ele vbeau serios, erau iesite din falticeni (asta in caz ca voiau sa inghita in aer liber, pe undeva:))
    Oricum, am inceput sa vbim singuri ca prostii, ne consola IVAN! :))

    Lex, fetele alea FACE bot pe datorie, nici macar pe 5 lei sau pe cuvant! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :))))))).... Alta data sa zici NU NU in lc de "da da" :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Vin si eu in Falticeni peste vreo 2 saptamani. Daca ii zic doamnei de la non stop ca iau pe contul tau, banuiesc ca de-acum te cunoaste, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  11. christalu' mamilor lor de coarde!!! genu' de fete NEcistite:)) vaci cu TELEcabina! :-j
    grasu'

    RăspundețiȘtergere
  12. khristianne, vino-vino, k deja las avans special pt tine acolo. intreaba de CONTUL MAGIC! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum poti sa faci diferenta dintre o curva si o femeie de caracter? curva isi imbraca cererile in cuvinte frumoase ca sa para "printipii". Daca ti-ar fi spus apelative ca:" jmekere,baiete,sau,de ce nu "pula",(asta fiind o autorecunoastere a statutului lor de "pizde"),ti-ai fi data seama ca nu erau puse la uscat.Ia partea buna:"experienta docent". Sa fii sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  14. :) Si ce imi va spune doamna? Domnisoara, va asteptam de ceva vreme. Aveti de achitat... Mai bine lasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. khristianne.... stii cum e... in viata mai si pierzi, mai si castigi! :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.