SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 20 iunie 2010

Buna ziua si bine v-am gasit! Sa trecem peste partea introductiva si sa va spun "CARE ESTE DESPRE CE-I VORBA" si datorita fiind faptul deoarece sunt indignat. Nu e o idee de moment, ci una care-mi tot vine in minte de cateva sapt incoace si anume: de ce ne place sa mergem la circ?
Bine... nu ca ar exista oameni disperati sa mearga la circ, insa cand se iveste ocazia sau cand vine circul in oras (orasele mai mici), cu mic cu mare, pac in cort.
Am fost si eu, nu zic nu, cand eram mai bighidiu. Insa, acum cand constientizez prin ce trec saracele animale ca sa dea din fund in fata mea... ma lasa rece.
Nu o fac acu pe-a avocatul regnului animal, insa dupa ce am vazut vreo 2, 3 documentare despre chestiile astea, am decis ca trebuie sa vorbesc despre asta.
Am adaugat un link care mi s-a parut destul de expresiv. Tu ce parere ai?
Toate bune!!
 Click aici (viewer discretion is advised)

3 comentarii:

  1. piciu_nemuriciu20 iunie 2010 la 17:55

    Ba hutupanule da tu ai fost vreodata la circ?ala-i dresaj baa nu chinuie animalele.spune nu drogurilor.:))) ce bne ca nu-s elefant =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Elephants fight back! ^^ http://www.youtube.com/watch?v=9RtvrM-6RWs

    RăspundețiȘtergere
  3. da, frate, buna asta!
    ma gandeam ca postezi vreun accident de circ, ceva, insa clipul asta da clasa! :))

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.