SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

marți, 17 august 2010

saluty tutti futti!

Hello! am revenit nitel in spatiul cosmic pe aici si ma gandesc la ce vreau sa va scriu. Aveam niste idei prin cap, ieri, alaltaieri, dar astazi... nimic! Ciment, dom'le! Incepe sa ma enerveze Piciu asta a lu' Peste Prajit, ca devine hazliu, omu. Incepe sa ma enerveze cu postarile lui comice gen asta! In fine. Sa trecem la lucruri mai putin enervante, cum ar fi........ A! Am mai cautat si eu pe net, una alta, am mai CETIT, DOCOMENTAT, tot ce trebe dom'le, intre timp. Ei... si cum cautam eu asa pe net, intr-o seara linistita, de munca, aflai una, alta despre proiectul americanilor, numit HAARP. Citind, asa, despre undele alea magice, am dat peste niste chestii faine, cum ar fi:
de unde provine arhicunoscutul si super-folositul OK?
BRB, putina treaba. Pana una alta, raspunde la intrebare. Te salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.