SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

miercuri, 18 august 2010

ORBITAL FM in da' house!

Salut! Bine m-ati regasit pe blog! Astazi vreau sa va povestesc despre un radio ascultat de mine intens, cu muzica buna si mai putina vorba. E vorba despre un stream pe net, ce are si o pagina de net interesanta pe care o puteti vizita aici OrbitalFm. Deasemenea, am pus si un buton sus, cum intri pe blog, in care puteti accesa foarte simplu radioul, doar cu ajutorul unui CLICK!. Scriu despre acesta pentru ca am un amic ce mixeaza acolo aproape in fiecare seara DJ TELLO, pac pac! Si bineinteles, pentru ca prin intermediul acestui radio ii pot da dedicatii mamei mele oricand vreau EU!
Deci TINE MINTE! Cand intri pe blog-ul meu, acceseaza Orbital Fm si relaxeaza-te!
Asa ca pana una, alta, nu mai sta pe ganduri, adauga in lista ta de Y!messenger id-ul orbital_fm si asculta si TU!
NE AUZIM ACOLO!

Un comentariu:

  1. orbital fm?ma ...telu asta mi se pare cunoscut a jucator e fotbal da in nici un caz sa faca pe mc-u la radio home...adik frate ce sa spun e belea ca sa axat pe asa ceva adik multa bafta la 'screciuri'ii urz rin intermediul asta shi sanatate la blogu tau am crezut ca moare keep it real hescare

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.