SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 22 noiembrie 2009

Votam si noi mai cu talent?

Buna dimineata! Zi mare! Zi de vot! Duminica, vreme frumoasa, parca ii vad frecandu-si palmele pe GEANA si BASEXU, iar pe ANTONIMESCU injurandu-i pe amandoi!
Si daca e chiar asa de frumos afara... nu cred ca o sa ma inghesui la votat, decat mai spre seara. Ca deh, mai poate astepta VADIM votul meu, pana ce ma intorc de la tenis!
Simteam astazi nevoia de a-mi exprima dizgratia pentru clasa politica (nu ca ar fi ceva nou, pt careva dintre noi). Dizgratia fata de toate fetele grase sau schimonosite, de la conducerea din '89 pana azi. Tocmai din pricina asta recurg la o masura oarecum impulsiva si excentrica, anume de al vota pe VADIM. Fac asta pentru ca imi doresc altceva. Sinceritate si mai ales ACTIUNE! As vrea sa vad  funduri bagate la cusca, inkisi si dati ca exemplu, astfel poate se mai starpeste coruptia din tara noastra. Chiar le spuneam prietenilor mei ca l-as vota pe VADIM, insa i-as da si un AK47 in mana. (kalashnikov dintr-alea). VREAU SCHIMBARE!
Asa ca, daca nu erati siguri ce sa faceti, sa mergeti sau nu la vot, eu va sugerez sa o faceti (sa mergeti la vot, adica). Mergeti macar si puneti stampila in toate casutele pentru a va anula votul. Mai bine sa o faci tu, decat sa ti-l fraudeze altcineva, in favoarea lui.
Astea fiind zise, va urez un votting inspirat si o zi frumoasa!
P.S.- sunt apolitic.

4 comentarii:

  1. of dragutul meu....vezi ce tare e sa fim niste gazute inecate intr un pahar de vin de catre pedelei si pesedei?:)nah, si de data asta picam cu totii iar de fraierici.. .. pana la urma asta este blestemul nostru..sa fim mai palizi un pic:P hai joke ca nu e asa de black viitorul nostru totusi:P (raman optimistic:P) iubi ar salva situatia...la concluzia asta am ajuns dupa super votting sesion:iubi president :) go stefi:P kissulici pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. emanuela... am impresia ca tu vrei sa fii un fel de Udrea mea, asa e? :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai cu apoliticu ca asa-s si eu:D...Da am fost si eu la vot.Da sincer am fost mai mult pentru referendum. Si normal ca am votata reducerea numarului de parlamentari...Ca nah...Poate daca-s mai putini nu ne mai fura in halul asta...Nah!Vorba lu Badea: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...Da lasa bre colegu ca o sa crestem noi mari si ne facem politicieni...Sunt sigura ca ar fi o tara mai frumoasa..Numai gratare noaptea tarziu si magie peste tot..Am trai intr-o tara magica:))..Suna bine nu?
    V-am pupat pe portofel...Sper sa nu fie goale ca si al meu:P...Si fa si tu ceva cu publicitatea aia ca vreau sa te ajut sa faci bani si nu stiu cum altfel:P....

    RăspundețiȘtergere
  4. ie ie mijtocara catelusha asta apropos ca mi-ai lasat un com ca tot suntem cu manevra asta de politica shi daca tot nea-m implicat hai s-o ducem pan la capat
    Totu' pentru o viata de familie
    Cand mania ta e sa ma tii pe mine-n prima linie
    Si-o arzi sub nasu' meu, fin, in masini de basini
    Eu vad doar priviri ce tradeaza griji si chin
    Si pe afis zambesti multumit de zici
    Ca-i totu' belea pe aici da' nu ma convingi
    Cand m-abordezi sa te votez, eu demult nu mai pun botu'
    Mai degraba te sabotez decat sa-mi pun votu'
    Am si combinatii si bag si servici
    Greu ca Ivanisevic, ca artist
    N-am nicio siguranta ca un electrician trist
    Aparat de-o constitutie slaba ca un somalez inchis
    Sunt una dintr-atatea tinte virtuale
    Ale caror sperante se topesc incet ca o lumanare
    Cat timp birocratia clacheaza in puncte vitale
    Salvarea plimba oameni bolnavi intre spitale
    Stiu, mi-ai facut un parculet in spatele blocului
    Ia-l inapoi ca nu-mi convin datele trocului
    E an electoral si te bagi in seama
    Habar n-ai da'... Vorbesti de parca ai sti ce-nseamna .

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.