SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

miercuri, 25 noiembrie 2009

My sweet little doggy girl!



Hey- heeeey! Bine ati revenit pe la mine pe blogo-ulita, dragi prieteni, amici si cititori fideli. Fiindca vremea asta frumoasa, ca de primavara, imi da senzatii de scris, m-am gandit sa ma laud si eu putin cu noua mea chiriasa.
De vreo saptamana m-am procopsit cu o catelusa frumoasa si inteligenta foc. Asta ca sa nu mai zic de negrul din cerul gurii. Si are mersul galant ca o felina, coada ca o veverita, labutele ca o adevarata pisica, iar boticul? Ce sa mai.. Boticul e ca al unei vulpite din padure.

Ca sa fac numarul de randuri mare, v-as putea povesti despre aventurile vietii saracutei cateluse, careia i se dadea sa bea si sa fumeze de niste dementi de studenti. Insa nu o sa fac asta. Si ma bucur ca printr-un sir de evenimente fericite, a ajuns in custodia mea. Nu ca nu i s-ar fi gasit un stapan ( de la prima vedere te indragostesti de ea), ci pentru ca mi s-a pus pata pe ea si am vrut sa fie a mea. Nu am mai avut animalute prin casa pana acu (exceptie fac tantarii), insa stiti vorba aia: MAI BINE MAI TARZIU DECAT VREODATA! :P
Ma bucur ca am cu cine imparti camera acum si pe aceasta cale ii multumesc iubitei mele pentru cele facute atat pentru Tessie, cat si pentru mine! :)
Catelul ce apare in imagini alaturi de Tessie se numeste Tacco.  Un puiut de Amstaff, care, sper, ca pana de Craciun, sa-l manance pe Daniel SAN! :D
Asa ca... Hai sa-i uram NOROC!

6 comentarii:

  1. parerea mea este ca tcco o sa aiba traume de la Daniel SAN..Deci RAMBO is tha one!
    :)) Luatimi-l!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragutza postare:D abia astept sa va vad!:*ema

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti traiasca Tessie, Stefane, si tu pe langa ea sau ea pe langa tine!!!:D Te pupa Jean!
    Catalin Ciobanu Ap 1.5 pac pac

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu-ti bisectoarea matii azi!!! sa ma manance? Eu sunt si voi ramane cosmarul lui din copilarie ... cand va creste numai la vederea mea o sa fuga :)):P Cat despre zveverita ta.. e draguta si frumusica ...doar cand doarme :P kiddin ...sa ai grija de ea ca e o scumpica ;) Semnat cosmarul lui tacco :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @daniel san: cred k o sa-i faca mare placere sa-si spulbere un cosmar din copilarie. debia astept sa te vad cum iti ingheata licarirea, iar ochii rosii sa se transforme in rosu aprins! :))

    @catalin: ms de urare, frate! bine ai venit pe la noi! daca vii prin zona si ai probleme, sa-mi spui sa dau drumul la veverita! :)) te salut!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.