SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 8 noiembrie 2009

CD-ul magic mai face o victima!

Buna... Dimineata! Dragii mei prieteni, cititori, critici, drogati sau manglitori, astazi vreau sa va povestesc despre un cuplu de efect! Este vorba de un cuplu de 2 cuvinte. Da, daa! DOUA! Si rezultatul acestor 2 cuvinte dau nastere unor efecte devastatoare. Cred  ca se produce o reactie chimica cu urechea interna si neuronul cel mai gras, pentru ca apar stari paranoice si lipsite de echilibru. Pentru moment am sa va dezvalui doar unul dintre cele 2, iar acesta este... ESTEEEE!!!! MaGiC!! Aaa... stai asa ca am gresit! Alea erau efectele VInULui MaGic, nu ale CD-ului MAgiC! Si ca tot veni vorba de vinul magic, cum doar la sursa noastra gasesti (struguri adusi din jos si calcati in picioare de marlanca moldoveanca), am sa va postez un clip demonstrativ, de pe TUB, ca sa va dati seama cam ce efecte animalice produce. http://www.youtube.com/watch?v=h-R5GQ0V-Z4
Bine.. pe langa crearea iluziei mersului cu 80 km/h (ruta Cornu Luncii- Falticeni, cu escala la Petrimar) sau imprumutarea lemnelor paznicilor de la iaz, (pt un gratarel mic.. cat cat o noapte intreaga) SAU! Sau, mai ales, saltul in fosa si tumba peste foc. (Am zis bine? Am sarit bine??)

Revenind la MAGICul in cauza, CD-ul MAgiC, mai exact...va pot spune ca a participat la toate actiunile de mai sus si la mult mai multe altele, timp de o vara intreaga. De fapt, degeaba e vin daca nu e si CD. Eh, aseara am mai adaugat pe lista o fapta a acestuia. Dar stai ! Nu v-am spus ce contine acest vestit CD. De fapt, nici nu o sa va spun exact, ci doar asa in mare.. Niste melodii lautaresti, mai vechi, care.. oricat de EMO, HIP-HOPer sau ROACKER esti, tot te ridica de la masa. Asa ca.. ipocritii sunt rugati sa paraseasca zona. In fine, aseara am adaugat in catastiful locurilor pervertite de SIDI si VENTO'S LOUNGE BAR !!! Nu o spun ca o denigrare a localului, ba din contra. Ca o buna adaptare pe timp de criza. Glumeam. Adevarul este ca nimeni nu poate rezista impotriva compilatiei magice, si de cand se da play la prima melodie, toata lumea se transforma.

N-ar mai fi de povestit, pe cat de aratat sau participat chiar la actiune. Asa ca imi inchei postarea linistit si va salut respectuos.
O saptamana cat mai buna, va doresc!

21 de comentarii:

  1. piesa patruuuuuuuuuu !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...Zana... :)) Nu ti-am dat eu comm. pana acu,numai click-uri,dar fiind vba de cd'ul magic nu m-am putut abtine de data aceasta... Ma bucur ca cd-ul magic inca face victime...Eu aici in Sibiu am cam uitat de el... Hai distractie faina baietzi... V-am pupat! Oana

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai colegu...Da vezi k tre sa pui si un avertisment din ala pentru necunoscatori...Ceva gen...ATENTIE!!! CD-UL MAGIC IN COMBINATIE CU VINUL MAGIC POATE SA CONDUCA LA PIERDEREA DISCERNAMANTULUI SI SA VA FACA SA CREDETI CA DRUMUL DE LA CORNU LUNCII LA FLT PE JOS SE POATE FACE NOAPTEA FARA NICI O GRIJA!!!Sau alte avertismente de genu care se produc in functie de starea psihica a persoanei...Oricum seara de vineri a ajuns ca notorietate pana la iasi minim...Nu de alta, da a doua zi m-a intrebat cineva care e student acolo daca e adevarat ca s-au pus manele in Vento's;))...Am transmis ca voi aveti pile acolo si de asta s-a acceptat rularea CD-ului.Oricum am inteles ca a continuat si dupa plecarea noastra cantarea cea mare;))...Asa ca treaba e promitatoare!!!

    P.S. Incepe sa-mi placa sa ma bag si eu in seama pe aici pe la tine:P....Si iti dau si click-urile necesare fara probleme;;)...Sica:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) God...we all miss VINU MAGIC :))) pupuuu pt toti..Doris

    RăspundețiȘtergere
  5. sa cunoscut ca am venit
    aksa:))):D...ce dreq`[diday]

    RăspundețiȘtergere
  6. @sica: nu avem noi pile la vento's, chiar deloc. doar atat ca suntem mai popupari. in schimb... cd-ul e cel cu influenta. toate meritele sunt ale lui. daca ai sti cat ne-am rugat de personal sa-i dea play...Si au spus asa: doar o melodie! iar de la melodia aia.. nu au mai putut sa-i dea stop! :D
    Normal ca a mai continuat si dp plecarea noastra, pentru ca e doar o clona a cd-ului care si-a gasit locul la vento's. :)

    @doris: bine ai venit pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ DIDAY: da, smokuletz, s-a cunoscut. daca stau bine si imi amintesc.. printre ultimele petreceri impreuna parca am umplut zona de zahar, la fel ca si acu, nu? esti un baiat de zahar, nu alta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fara dar si poate Cd-ul si vinul magic au facut senzatie vara asta.Sincer nu ma asteptam nici o sec. sa cante mynele la cea mai in voga carciuma a Falticeniului dar uite ca sa intamplat datorita magiei care o emana renumitul cd:P ....imi e dor de un gratarel mai Cutzupan vinul il am eu pregatit discul cred ca il tu ,doar echipajul mai trebuie mobilizat...deci ce spui ? ...Ai asteptat cam mult sa scrii despre vinul si cd-ul magic care a provocat atata distractie si voie buna sa nu mai vorbesc de paranoia, telefoane pierdute, stricate ,inecate, dansuri cu bardita si cuieru...catarari prin copaci ..etc etc .Sau poate ai vrut sa tii secret toate astea sa nu mai stie nimeni in afara de echipajul de elita ? In fine ma bucur ca ai scris ....un articol reusit ;) ...tine-o tot asa. Daniel San:))

    RăspundețiȘtergere
  9. @FIDANES alias DANIEL SAN: frate... sincer le si uitasem pe celelalte traznai, asa ca am scris doar ce mi-a venit in minte pe moment. Daca e lumea interesata sa le povestim si despre celelalte intamplari mai mult sau mai putin hazlii,(insa toate cel putin interesante) le povestim, dom'le!
    cat despre gratarelul ala.. cred ca ar fi indicat pe maine seara. Ce SPUNE baietii? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Atunci ramane stabilit, maine gratarel indiferent de vreme! doritorii sa se aboneze cu un comment de genul . I do, sau nu se pune problema , pt sica iao pe asta , pt.emi...emi-il in gura , pt.horia "mergem la spital" stiti raspunsul , si pt tine cutzupan ....gasesc eu mai tarziu ceva si pt.tine...bye

    RăspundețiȘtergere
  11. O gramada de alcolici nenorociti !!! Cand se merge la gratar? Daca e pana vineri i'm in. kisses

    RăspundețiȘtergere
  12. Am auzit eu de undeva ca ne face rost de lemne, CATALIN (cordrin)! :D
    Deci suntem 3 pe lista deja. And counting...

    RăspundețiȘtergere
  13. Iar eu ca intotdeauna nu refuz frate...Nu conteaza ca m-am facut fata serioasa si muncitoare acuma...I'm in fara doar si poate:D:D:D...Astept un telefon din partea voastra mai pe seara....Sincer va zic ca m-a luat cu emotii sa aud vestea asta...Astept nerabdatoare sa mai distrugem ce a scapat de noi vara asta...Va puuuuuup pe toti, luati-o oleaca p'asta...Si promit ca nu o sa plec acasa fara sa va mai anunt:P....Nu ma mai semnez ca stiti singuri cine e geniul care face din astea;))....

    RăspundețiȘtergere
  14. miaj toporu'n voi pai baaa pretene pana publici tu articolul despre gratare shi toate alea dureaza la tine vine vara lu 2010 (alt sezon plin de magie)sa speram.Numa una A numa una E sa ne interesam daca mai are nenea lemne de foc nu de alta dar data trecuta venise paduraru sh ne-a prins cu barda-n copacu statului ..pan data viitoare RESPECT

    RăspundețiȘtergere
  15. Tânar, musculos, vorba putzina - adica eu - "I do ", gratarel here we come :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamnelor si domnilor alias marlanilor si Cur**le dracului:) Vinul magic este o minune! de ce? te da cu capul de pereti dupa cateva pahare. Pur si complicat innebunesti:D. Ideea este ca e natural, chiar daca am avut suspiciuni. Cine il face sa fie sanatos! Ca sa avem si la anul! Cat despre gratar este o idee minunata dar nu ne ajuta timpul. Nu se pune problema! Vine din nou timpul nostru;)) Nu e nevoie sa ma mai semnez.. Se stie! I-emi-l ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Vine vine timpul nostru, da tre sa-l facem noi sa vina...Hai ca nu se mai poate asa mai baieti...Ia scoateti voi oleaca capshoarele alea frumoase pe geam sa vedeti ca a aparut soarele si pe strada noastra, mai ales in sv:P...Deci...Eu am hotarat ca nu ma las pana nu mergem la un gratar...Si asta in luna asta, poate chiar saptamana asta, dar-ar Domnu chiar ziua asta...Unde va este curajul mai?Nu va temeti de porcina da va temeti de cateva grade in minus fata de asta vara...Va mai imprumut eu haine ce dreacu?
    Si pentru Emiliaaaaaaaaaan!!!!- de la vinutzul ala nu innebunesti frate, ci vezi lumea asa cum trebuie...Nu mai e nimeni inhibat de nimic...Amintiti-va cu totii de pizza party;;)...Tot Sica, logic:D:*

    RăspundețiȘtergere
  18. @sica: calm down k nu ducem noi lipsa de curaj. ba din contra, avem prea multa experienta in gratare pe vreme rea. asa ca a trebuit sa o amanam. insa nu pt mult timp... poate pe la o vineri sau sambata. vine si ema acasa si a afirmat k e dorita de un gratar.
    asa ca... vedem, vorbim, ne manifestam! :)

    @milica: fierbe sangele in tine,a?

    UITE SICA. ZICEAI K NU AVEM CURAJ IN LOC SA SPUI CA SUNTEM iscusiti SI ASTEPTAM MOMENTUL OPORTUN :P

    RăspundețiȘtergere
  19. ba toti sunteti in gratare toti bla bla bla ca sambata ca nu sambata ....wa pescarule ia initziativa shi rezolva treba asta odata ca de nu sambata ai sa te batzi in cap cu hestele..cum?:))pestele'n bisectoare ma-tii

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.