SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

joi, 10 decembrie 2009

Sfarsit de saptamana linistita!

HEY-HEEEY!! Dragii mei! Bine v-am regasit prin zona! Inca de la inceput tin sa va multumesc pentru feedback-ul oferit zilele acestea. Stiti voi despre ce este vorba... :P

Dupa o saptamana mai linistita (pana in prezent), in care am infruntat o raceala zdravana, care insa acu e pe moarte, sper... o saptamana in care mi-am petrecut si eu mai mult timp in familie si alaturi de colega mea de camera, Tessie, revin pe ONLAIN cu un anunt cat se poate de vesel: VINERI seara, 11 Decembrie, 2009, ne reunim fortele pentru a sarbatori 2 zile de nastere si anume, cea a Alinei-Nicoleta-Sica si cea a lui Piciu-Triciu-Hescaru!!! Sper sa nu mai fiu nevoit sa continui antibioticele, intocmai pentru a simti voia buna din plin, alaturi de echipaj. Pe aceasta cale, cred ca o sa fiu printre primii care o sa le ureze un sincer  
                                  LA MULTI ANI!!!
Asa ca... beutura sa curga (pe sub masa), fetele sa faca atmosfera si toate cele de cuviinta, ca baietii buni sunt prezenti pe eveniment! Mai jos aveti atasat clipul de prezentare al formatiei magice. Cei 5 magnifici! Doamnelor si domnilor... INVITATI SPECIAL... (apasa play, cititorule)

Try JibJab Sendables® eCards today!
VA SALUT!!!

5 comentarii:

  1. :))=))Prea tare videoclipul:))....Bai colegu...Eu una iti multumesc pentru urare..Si in special pentru faoptul ca ai avut rabdarea sa-mi scrii toate numele pe blog...Dar, va anunt deja ca eu vreau cadou de ziua mea un private dance de genul celui din video;))...Dar sa fie inclusi toti baietii...Chiar mi-ai facut ziua mai frumoasa:P...Si in aceasta seara lasam orice antibiotice ca nici porcina n-o sa se lege de noi...Nu stii ca alcoolu omoara orice microbi...V-am pupat!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))))) m-am spart de ras f mijto .poi ce pot sa zic inafara de mersi mult pt urari shi ne vedem diseara....pe val.is cam in criza de timp gtg

    RăspundețiȘtergere
  3. Si inca ceva colegu....Daca sfarsitu asta de saptamana o sa fie linistita va bat pe toti....Ma jur pe rosu...Deci eu nu imi fac planuri acum....Eu cunosc, intelegi?Universul intreg e in favoarea noastra...Nu are cum sa fie linistit...Asa ca nu mai vorbi prostii...

    RăspundețiȘtergere
  4. criminal clipu' :)))...pacat totushi ca-s mai "facut" decat omu' care-a primit fatza mea :)))...Multzi ani inca o data Sica si Piciu pentru superba zi de ieri :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Luv you guys!!!Sper ca v-ati simtit bine zilele astea...Eu una m-am simtit super...Ca de obicei cand ies cu voi:D:D:D...Dar sincer va zic...De acuma la mine va fi pauza de revergorare ca nu se mai poate...Mi-a ajuns rachiul la suflet ma jur pe rosu...Mersi inca o data ca m-ati onorat cu prezenta si sambata...Si astept urmatorul after-hour:D:D:D...Kisses...Sica

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.