SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

marți, 8 decembrie 2009

Scrisoare de Dragoste!

Buna ziua, doamnelor si domnilor! Revin si eu printre randuri, pe fond politic, acum ca tot avem un presedinte ales. Nu e nici pe departe, optiunea mea, dar asta e alta poveste.
Spuneam ca revin pe fond politic si anume cu o scrisoare catre viitorul presedinte. O scrisoare gasita in urna de vot, dintr-un sat apropiat Falticeniului. Mai exact in Land of PerJia! (Radaseni).
Haideti sa vedem despre ce e vorba:
 Nu stiu ce sa zic... Prima parte mi se pare ok, avand in vedere conjuctura in care se alfa Romania, dupa 20 de ani de la mult promitatoarea revolutie. Reforme, puscarii, industrii distruse. Intr-o propozitie... ARE DREPTATE OMU'! '
Dar vai! Ce se intampla cu a 2-a parte a epistolei?? Aia scrisa cu litere mici.In afara de ortografie, care nu cred ca ar trebui sa faca obiectul subiectului meu de astazi, care-i faza cu acei "mei" sacrificati si hau hau miau miau?
As pune si un poll dar nu stiu care ar fi variantele determinante ale acestui gest. Asa ca va invit pe voi sa ma luminati si pe mine, poate, cu acest caz plin de speranta! :)
P.S: nu uita de reclamele lui Piciu. Sunt foarte frumoase! :P mersi
VA SALUT!

4 comentarii:

  1. chiar is nedumerit shi eu cu acesta scrisoare.Pot face pariu ca e de la Ema :).....in fine care faza cu mieii shi frigaruile? le veni chefu la astia de ceva gratare?nu inteleg contextu......is in ceatza

    RăspundețiȘtergere
  2. buna everyone!chiar nu ar mai fi nimic de comentat la aceasta scrisorica...vorbeste de la sine....oamenii sunt plini de entuziasm si de speranta ca un presedinte in Romania ar fi in stare sa "faca minunile"precizate de saracutul om(eradicarea coruptie,mitei s.a.m.d.)saracii oameni viseaza frumos:)ehh totusi..mai bine optimisti decat sa fim fara niciun fel de speranta..nu?;)))dar nici atat de creduli;)) in fine..astia sunt oamenii care aduc asemenea presedinti la conducerea Romaniei.:) so..cred si eu ca domnul Basescu castigat si de aceasta data alegerile..avand in vedere la cati oameni cu o cultura anume.. sunt in tara noastra;)) pana la alegerile urmatoare...v'am pupacit pa paa:) ema

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai,chiar nu se mai poate...M-am saturat pana peste cap de politica...Stiti vorba aia: ce-si face romanu cu mana lui se cheama lucru manual:D...Dar eu ma bag aici in seama, asa cum am facut-o si pe blogul lui Triciu cu ceva timp in urma ca sa va sfatuiesc sa o luati oleaca p'asta:P(missed me?:D) si sa aveti in vedere seara de vineri spre sambata dimineata...Pentru ca am auzit la meteo ca va ninge:)) si va curge alcoolul...Ema, my love, nici nu se mai pune problema ca esti acasa nu?Oricum o sa va terorizez cu telefoanele eu personal si poate mi se alatura si cosagetatorul Triciu...Hai kisses si be prepared!Sika

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine a scris aceste rânduri a îmbinat foarte bine patriotismul, politica şi distracţia tipic românească...foarte fain...

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.