SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

marți, 1 decembrie 2009

La multi ani, Romania!!!


Buna seara, Romania! LA MULTI ANI, Romania! 



Intr-un impuls de moment m-am hotarat sa scriu despre 1 Decembrie. Nu stiu cati dintre noi simt ceva aparte in aceasta zi, insa eu sunt de parere ca ar trebui sa ne gandim mai mult la insemnatatea acesteia. Ba chiar sa gasim momentul suprem de sarbatoare, astazi. Bine... nu ca ar duce romanul lipsa de astfel de momente, insa ar fi frumos sa promovam mai mult aceasta zi. Si aceasta promovare incepe prin intentia noastra, intentie de a-i acorda mai multa importanta si valoare, de fapt... sa o tratam asa cum i se cuvine. Este o zi cu mare incarcatura istorica si nu vad de ce nu am putea fi cu aceasta ocazie speciala mandri ca americanul, petrecareti ca irlandezul, cinstind macar cu niste bere germana, daca actuala criza nu ne permite si altceva. Glumesc... romanul gaseste intotdeauna ceva resurse prin fundul buzunarului pentru "voie buna".



Scriu astazi despre acest eveniment, pentru ca in tendinta moderna si in varstele apropiate de a mea, se creaza o din ce in ce mai mare departare fata de traditia, obiceiurile si valorile romanesti. Motivele cred ca le stiti si voi... cele cu lucrurile invechite pentru unii si cele mult mai COOL sau KINKY, importate din afara, pentru altii.

Asa ca.. fratilor, haideti sa ne conectam pentru 24 de ore din Afganistan pana-n Siberia si de unde se agata harta-n cui, de la mine de aici, pana acolo jos unde da Dunarea din coate, la Drobeta Turnu-Severin. Sa traim aceasta zi cu egoism! Ca e a noastra si nu ne-o poate lua nimeni, mama lor de unguri! :P

LA MULTI ANI, ROMANE!


4 comentarii:

  1. Mare dreptate ai colegu...Eu una ieri, cu toate ca a trebuit sa muncesc ca nah...I'm a little workahoolic:P...Sau pe romana, sunt dependenta de munca:P....Dar revenind ca iar ma invart in juru cozii, eu una ieri la munca am ascultat numai popularade-a noastra, din alea de cantam prin liceu ca ne obliga bubulina(sau o fi fost in generala)...Gen TRECETI BATALIOANE ROMANE CARPATII...Si dupa aia am luat masa in oras cu colegii mei de munca, romani cu totii si-am baxat doar mancare veritabil romaneasca si am ascultat concertul de muzica populara romaneasca din suceava...Pe scurt, eu una, nu numai ieri ci intotdeauna, sunt mandra ca sunt romanca, sunt mandra ca-s moldoveanca (a se citi din bucovina) si nu as pleca din tara asta decat pentru vizite turistice...Si e mare pacat ca spiritul asta romanesc nu prea mai exista in multi dintre noi.Pe bune!Desi la nivel mondial suntem priviti cu dispret de celelalte tari, noi romanii suntem baza...Apropo...Stiati ca la hotelu ala ultra smecher TAJ MAHAL, manager e o romanca...Nah!ROMANIA RULZZZZZZ!!!Sica

    RăspundețiȘtergere
  2. Wei, iar ti-au disparut reclamele?Da ce facem aici?Ne batem joc?Vrea lumea sa te ajute si tu nica....Uite...Vezi la mine spirit de roman veritabil care vrea sa-si ajute aproapele?Si eu ce-am spus?:D:D:D
    Hai baga mare acolo reclame sa te imbogatesti pe spatele meu, colegu...;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!Postarea e superba cu exceptia finalului,unde ai dat-o in bara!Sentimentele antimaghiare in Romania sunt demult apuse,anumiti lideri de opinie in aceasta chestiune sunt trasi pe linie moarta(vezi Vadim Tudor)de catre electorat.In rest,inbucurator ca se mai gasesc tineri care sa sustina sentimentul patriotic!Cu stima,Daniel Mirzan,Falticeni.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Daniel Marzan: finalul reprezinta o gluma, dupa cum mi-am obisnuit cititorii. nu am nimic cu ungurii, ba chiar am si rude de aceasta etnie :)
    Asa ca, inclin sa cred ca majoritatea celor care au citit aceasta postare, au schitat macar un zambet pe final, pentru ca asta era si efectul dorit.
    Pana una, alta... TRAIASCA VADIM TUDOR!!! :)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.