SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

miercuri, 30 aprilie 2008

buna dimineata din nou!

Dupa cum am promis unor amice, incerc sa ma tzin de cuvant si sa scriu iar la ora asta tarzie sau...prima ora...cred k e mai potrivit asha..
Nuj ce o sa iasa din articolul asta, dar tre' sa va spun k m-am distrat de minune in seara asta!
Muzica buna, fete de fete, bautura pe masura si ce sa mai zic de domnii profesori din liceu care au petrecut cu noi la masa k in basme :) adik...asha cred yo..acu nuj cum s-au simtzit ei printre atatea eleve de-ale lor. Cert e k atmosfera a fost de milioane!
Tzin sa-i multzumesc Savinutzai pt gazduirea la masa ei si pt licoarea aia magica (cam putzina de altfel..), Roxanicii care a dansat de a rupt malul de la Cornu Luncii shi celorlalte fete prezente in seara aceasta.
Vreau sa va spun k am dansat iar k ANIMALUL timp de cateva ore shi k in momentul de fatza inca sunt un pic turmentat (de la fumul de tzigara, desigur:P ). Nu prea am avut yo ekipaj, dar fetele m-au facut sa ma simt in largul meu... (nici nu-mi place hilinzeala) Cand spun ekipaj ma refer la catziva baietzi care sa ma mai scape de cateva dintre fetele astea multe care ma inconjoara la tot pasul (glumesc, evident) :)Va las de acum k tre' sa opresc patul asta din invartit, k prea shi-a luat-o'n cap fraiejteanul si nu-mi place deloc despre el :) , iar maine dimineatza am nitzel trebushoara...
De acu pot spune cu tarie k a trecut si Pashtele asta mult ajteptat shi k nu imi pare rau, pt k am petrecut 100% de totzi banii shi toate resursele!
Pot ajtepta de acu super-licentza aia precedata de ultima super-sesiune din super-facultatea asta ce trag yo de ea cu tupeu. Ma cult (singur) ca un baiat cuminte ce sunt, pentru ca maine e miercuri, joi, ce-o fi shi tre sa revin la normal. Adik tre sa ma skimb din HOLLYDAY PROFILE in randul oamenilor gospodari shi la locul lor shi sa incep sa ma gandesc la faptul k mai sunt cateva zile pana intru iar in painea noastra cea de toate zilele. Bine...asta doar pana vineri cand incepe week-end-ul shi ma corup animalutzele iar :D
Cu voie buna ma inclin (catre sfarshitul saptamanii) shi ajtept Pajtele viitor cu interes! Traiesc in Falticeni (cate0data) shi asta imi ocupa o buna parte din timp! PAC-PAC!
Salutari pt FINLANDIA k m-am intalnit iar cu ea in seara asta si ne-am simtzit deosebit, iar pt voi...toate cele bune!
LA REVEDERE, DRUM BUN! ;)

3 comentarii:

  1. adevar zice Hutzanu din nou!oricum frumoasa seara c-un baiat si multe fete:)imi place ca te tii de promisiuni ...cat despre licoarea magica no comm!nici eu nuj cum a disparut:*

    RăspundețiȘtergere
  2. acu nu k ma laud...dar in general serile cu mine sunt frumoase :P
    ink o data apreciez k mi urmarejti articolele :)
    je kiss you! ciao-ciao!

    RăspundețiȘtergere
  3. wei Constructorule...lasa vrajeala si treci la licentza..., mananca-i urechile micului geniu...da-l pe pastaie afara ( intr-un picior) cheama-ma pe mine si pe Scuti la o vodka cu energizant...sa ne jucam cu hidrantul..si asta ar fi o noapte alaturi de tine...
    da o seara frumoasa....restul nu mai tin minte....

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.