SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

miercuri, 30 aprilie 2008

Daca o mashina ar rula cu viteza luminii, i s-ar mai vedea lumina farurilor?? - Enigma Andreei

Lansez intrebarea asta, pt k am fost shi yo intrebat la randu-mi de o prietena (Andreea B.) shi nu am jtiut ce sa raspund. De altfel mai nimeni nu a venit cu un raspuns concret, zicea ea. Nici macar ea nu jtia care ar fi keia enigmei :)
Fac apel, in special, la cei ce mai jtiu putzina fizica sau kestii dintr-astea SF :P si de ce nu la cei cu IQ-ul mai dospit decat al meu :) Kiar va ajtept sa-mi raspundetzi sau sa va exprimatzi parerea fara ezitare.
Roxi Poxi imi spunea k daca o mashina ar circula cu viteza luminii, nu i s-ar mai vedea farurile deloc! :)
In fine...vreau sa va spun k de maine nu mai am net si nu o sa mai pot posta. Mi-am suspendat abonamentul si azi nu am reushit sa-l mai prelungesc k sunasem prea tarziu...
O sa va mai plictisesc incepand de duminica seara sau luni, cand voi ajunge in Iashington.
Astea fiind spuse, ma pregatesc si yo sa ies la un ceai cu nijte bune prietene.
LA REVEDERE, DRUM BUN!

4 comentarii:

  1. problema e cat se poate se simpla....sau nu.... daca circuli cu aceeasi viteza ca si lumina... farurile lumineaza in continuare, doar ca nu o sa mai vezi farurile in fata masinii sa-ti lumineze drumul...din motivul mentionat mai devreme... simplu...nu?... :)) bafta in lamurirea "enigmei" colegei tale ..

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca e deja viteza luminii..asta se propaga si in interiorul becului,nu? deci ar insemna sa nu se mai aprinda deloc. parerea mea... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mey vere...da tu chiar esti un geniu...:D...stiai?poate ca mi s a transmis ceva si mie de la tine...asa din gena asta a familiei...=))...:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cica depinde de pozitia ta in raport cu autoturismul care circula. Pentru ca daca te afli in vecinatatea lui, farurile s-ar vedea pentru ca sunt tot lumina. doar punctul din care ar incepe sa se vada lumina se schimba. Pe de alta parte daca te afli in masina, iar ai sa vezi farurile masinii, pentru ca lumina farurilor are un avantaj la start, fata de masina care circula cu viteza luminii. Din nou analog... daca ai alerga mai repede decat sunetul nu l-ai mai auzi, in schimb cum alergi mai incet ca el il auzi... asi si cu masina, farurile ruleaza mai repede decat masina. Grava problema este ca materialele, deci masinile si oamenii, daca ar circula cu viteza luminii, s-ar dezintegra.....

    RASPUNS TRIMIS DE ANCA DE LA BUCUREJTI (sursa- studentzii de la super politehnica :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.