SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

marți, 29 aprilie 2008

a trecut Pashtele???!!!

Buna seara sau...buna dimineatza...luatzi o cum doritzi!
Uite k am ajuns sa vin din club si sa scriu pe blog la ora 4:30 AM. Cred k ceva s-a intamplat cu mine! :P
Ideea care m-a determinat sa trec la scris a fost urmatoarea: petrecand prin Club W, un amic al meu imi spune la un moment dat cu parere de rau k... a trecut si Pashtele asta...la care yo foarte optimist ii raspund asha: "Lasa ba! Nu-i nimic! A mai ramas pasca!" :))
Nu shtiu pt ktzi dintre voi a insemnat ceva treaba asta cu postul si cu abtzinerea de la anumite lucruri (cred k le jtitzi voi mai bine decat mine) :) insa cert e k in fiecare an de Pashte se lasa cu petreceri de minune (animaleli in toata firea, asha le spun yo). Sincer sa fiu, postul asta, pt mine, a fost unul din cele mai...nu jtiu cum sa le spun...dintre cele mai nerespectate! Si cand spun asta...ma refer mai ales la animalelile si balahariile care le-am efectuat cu baietzii de Iasi. Nu mai dau nume k poate se mai uita mamele lor pe aici si o sa-i certe deosebit de intens....:)
In fine...nu shtiu daca e rau sau bine...dar am petrecut incepand din octombrie pana in momentul de fatza LA MAXIM! Si parca mai mult in perioada postului.... :-s
Deci, ce voiam sa va spun, imi mentzin o atitudine optimista, ca de obicei, kiar daca a cam trecut Pashtele asta, probabil din simplul fapt k nu prea am acordat atentzia cuvenita datinilor si bla bla...
Cu toate astea, cred cu tarie ca orice iesire in club este un motiv de sarbatoare :D si te potzi distra in orice moment pur si simplu avand langa tine oamenii cu care te simtzi bine si in largul tau.
Asha ca...nu mai fitzi trijti k au trecut sarbatorile pt k o sa vina altele :)
O sa vina vara, cand se petrece cel mai bine, iar Pashtele asta o sa ne ramana in minte prin cum am petrecut zilele astea si cu cine!
Imi inkei postarea asta de acum k e cam tarziu si sincer am dansat cam mult in seara asta si sunt cam obosit! Imi cer scuze pt eventualele gresheli de topica si sper sa nu fi facut si gresheli de ortografie :P
V-am pupat si sper k nu am plictisit! (prea mult) Ma duc sa ma uit la Rambo IV :)) Shi sa mai vorbesc cu Ilie pe mess k ma dispera de acu :P
CIAO! sper k atzi avut un Pashte fericit, dar nu prea fericit astfel incat sa va para rau dupa el prea mult!

3 comentarii:

  1. super inspirat cu un spirit de literatura deosebit de intens...se stie cine m a invatzat astfel de vocabular...super shtefano..super varu'...:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am zis eu tie ceva de un talent nativ dar e cu siguranta mai mult de atat.Esti ca un condiment : daunator sanatatii dar bun la gust.Taste it all pac pac!

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=2QXMNN_-bbA... stiu ca nu-ti merge youtube-ul.... dar asta zice tot dinspre mine catre tine... sa nu te indoiesti niciodata de asta...auzi? chiar ai sa fii prioritatea mea intotdeauna si o sa te ajut sa faci tot ce vrei tu cu viata ta.... respect pentru superstarul shtefanel .....

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.