SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

marți, 29 aprilie 2008

inceput fara inceput... :-s

Super tare, frate! Mi-am facut si yo blog! Sincer nu prea jtiu ce o sa sa scriu aici, dar importanta e intentzia...cred eu... :)
Tzin sa precizez inca de la inceput k nu mi-am facut blog k sa fiu la moda sa mai jtiu yo ce si cu atat mai putzin inclin sa cred k am valentze poetice. Pur si simplu asha am simtzit yo nevoia in a 2-a zi de Pajti, stand in fotoliul meu din sufrageria mea, pe muzica mea (buna :P).
Cred k a fost un impuls de moment creat de un mai veki amic al meu (Cristian Chiribau), care aveam la status un link ce ducea catre super blog-ul lui.
In fine, nu jtiu daca m-ar caracteriza cuvantul "blogger", insa va rog sa-mi apreciatzi (sau nu) incercarea, timida, recunosc, de a face o jmekerie dintr-asta :P
Nici macar nu jtiu care e destinatia acestui fenomen si sper sa nu declansez yo alt fenomen de tipul "non-talent" :)
Oricum, mesaj pt toti bloggerii pe care ii cunosc si ma cunosc, o sa continui sa va citesc blogurile si sa ma documentez, sa prind firul din mers daca pot zice asa...Pt inceput o sa incep sa-l citesc pe Blondu sa vad ce are tipu de zis :P , iar pe Mono nici nu mai are rost sa-l mentzionez k ii citesc blogul frecvent :)
Momentan sunt pe blogul lui Cristi C. , k tot l-am declarat "factorul declanshator" si o sa mai continui cu treaba asta cateva minute :)
Ok, pentru astazi ma inclin cu voie buna, cum ar zice Moisoiu si ma pregatesc sa ies si yo la un suc, bere, vin, ce o fi, k...doar e Pashtele si pana in sesiune mai este putin, cat despre licentza... IT'S OKAY! :P
Va salut!

2 comentarii:

  1. Na ca-s tocmai eu cel care comenteaza primul:))...Bine ai venit in lumea blogerilor;)...Sper sa continui in ritmul asta cu articolele si sa nu dai si tu in extrema aialalta care sta si pune filmulete de pe youtube sau nu mai stiu ce maxime...ca ala nu se cheama blog:))...Hai ca am sa te urmaresc foarte de aproape:D
    P.S.: Inceput fara inceput mie chiar imi place cum suna:) si nu ma refer doar la titlu aicea:D
    Ciao sefu si la cat mai multe postari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult pt comment si apreciez increderea acordata.
    tin sa precizez k tot ce voi posta va fi despre si cu mine si asta include si filmuletzele de pe youtube in momentul in care apar si yo pe acolo :))
    ciaoles baules si vezi k te citesc de acu! :))
    ce tare suna!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.