SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

luni, 5 mai 2008

Work & Travel VS. Sustinerea Lucrarii de Licentza?

Va salut din nou dupa cateva zile in care m-am zbatut k pejtele pe uscat fara net si dupa ce am revenit in cuibul meu din copou :)
Dupa cum, probabil, v-atzi dat shi seama, tema acestui articol este balciul asta creat cu sustinerea licentzei in date diferite pt anul 4, respectiv 3. Jtitzi despre ce e vorba!
Vreau sa plec si yo in state in vara si dupa ce am dat o gramejoara de galbeni pt treaba asta, aflu k nu pot pleca decat dupa 6 iulie, cand terminam cei de anul 3.
Jtiu k in situatzia mea sunt cateva sute bune de studentzi si sper (cred k nu degeaba) k vom putea si noi, cei cu semnatura pe contractele de munca sa ne sustinem lucrarile odata cu cei de anul 4.
Acuma...jtiu k fostul decan a fost baiat dejtept, de avea cateva mii de coco pe luna remuneratzie...dar, oare... Airinei, asta, e asha de rEtArDEd sa ne strice combinatziile cu sange rece?
Datzi-mi shi mie ceva vejti bune, cei care mai jtitzi cate ceva mai sigur, k sincer sunt prins cam intre ciocan si nicovala si problema e k... nu jtiu daca e ciocanul meu ;))
In fine..sper sa fie treaba buna!
Va salut cu voie buna si ma inclin putzin pe spate pana ajung in pat!
Ciao!

8 comentarii:

  1. nu-ti mai fa atatea griji ca pt oamenii cu potential a existat mereu o scara de incendiu,mai multe informatii eu nu am dar important e ca am incredere in tine si nu vad de ce nu ai face acelasi lucru:))

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm ... cunoscandu`te pe tn nu`mi fac griji ... stiu k pana la urma mort copt tu ai sa pleci in state pt k iti doresti f mult si in viziunea mea esti un baiat ambitios asa k ... relax, lucrurile cele mai bune se intampla atunci cand te astepti mai putin ;) pop

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer trebuia sa fie cumva k sa ne dam seama k de fapt 3 ani de zile am fost niste cobai....si k sistemul "asta nou" e asa de bun incat...iti ia si singura posibilitate de a putea munci cinstit...dar asta e...

    RăspundețiȘtergere
  4. stii ce am observat?nu esti consecvent..lipseste o bucata buna din viata ta necomentata:))) multumit ca ti-am comentat si eu intr-un final??? hai te-am pupat si cu work£travel-ul stai linistit...se rezolva cat ai bate din palme...daca nu iashington ramane valabil si primitor.poop nikol

    RăspundețiȘtergere
  5. tre sa fie hopuri ca izbanda sa fie dulce si intensa ca gust.... Don;t worry .... Just keep your wish vivid... and believe...Anca A.

    RăspundețiȘtergere
  6. toate la timpul lor...vei vedea ca totul se rezolva....

    RăspundețiȘtergere
  7. Da se rezolva we rapanilor ca astia de anul 3 pot sa faca cerere sa sustina cu astia de anul 4 licenta...am vb noi cu nijte profi si se poate fara probleme cik...asa ca bafta si marsh toti la negri cu voi =))

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.