SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

joi, 22 mai 2008

Am fo' baiat cuminte!!! :D



Buna seara!


SPECIAL PT LOCATARII ETAJULUI 3 DIN C1!


Un mesaj scurt am de lasat! Nu am fost yo cel ce aseara facea galagie pe sala!


Am stat cuminte in camera si am invatat, printre altele. Oricum, important e k nu am luat parte la dezmatzul de aseara. In skimb, da... yo am fost cel ce canta marti seara! RECUNOSC!


Am ajuns sa ma confundati?:( Ce dreq?! Asha k va rog sa fiti mai atenti/atente data viitoare, pt k e o diferenta de stiluri si timbre vocale intre kestiile astea. Ok?


V-am pupat si puneti mana pe carte, nu mai trageti cu urekea la ce se intampla pe palier! :)


Atashez si dovada cumintzeniei mele. Este una din ipostazele mele cele mai linijtite. ;))




Un comentariu:

  1. probabil ca emi tre sa fie un personaj important din viata ta, pe moment ce i-ai inscriptionat numele pe perete;))=))

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.