SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

miercuri, 14 mai 2008

GRACIAS!

Buna! De mai demult voiam sa scriu articolul asta shi uite acum i-am gasit loc.
Vreau sa va multzumesc tuturor celor care intratzi pe blogul meu shi imi cititzi bazaconiile, zi de zi sau macar din cand in cand. Shi mai vreau sa va multzumesc in special k va kinuitzi sa-mi datzi click-uri pe bannerul publicitar, sa fac si yo un banutz gramada. Nu e o suma semnificativa, dar ma incanta ideea de a-i face relativ ushor, bineintzeles cu ajutorul vostru. In prezent, ma apropii de pragul de 20 USD shi am primit circa 200 de clickuri de la voi, cei din lista mea de mess. Prieteni adevaratzi, nu gluma! :P
Mai vreau sa va multzumesc ca va kinuitzi (mai mult sau mai putzin) sa-mi cititzi articolele shi mai ales k imi lasatzi commenturi. Rugamintea mea e sa le shi semnatzi cum trebuie, k sa jtiu shi yo cine shi ce comenteaza acolo, k nu are farmec daca nu sunt semnate shi nu jtim cine a avut ceva de zis.
In concluzie, acest articol este dedicat TUTUROR CELOR CARE MI-AU INTRAT MACAR O DATA PE BLOG SHI MAI ALES CELOR CARE AU AVUT BUNAVOINTZA SA APESE PE CLICKUL MAGIC ACOLO UNDE TREBUIE!
Va multzumesc pt sustzinere shi sper k placerea e reciproca!
Cu respect, ma inclin! (de 2 ori, kiar)
O zi buna!

6 comentarii:

  1. Adevarul e ca am intrat de mai multe ori pe blog-ul tau decat pe al meu...articolele tale sunt originale si asta e un mare avantaj...bine ca nu ne plictisesti cu chestii care le pot gasi si pe net,cum fac altii...tine-o tot asa!!!"pac-pac"....:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevaru e ca ma cam stresezi din cand in cand cu clickurile tale , da pentru ca esti baiet de comitet si ca sa faci si tu un banut gramada imi aloc 1 minut din timpul meu zilnic pentru 1 click. Hai la mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. am sarit si eu la tine pe blog sa las un salut bloggeresk... ai 3 clikuri de la mine ;)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super Stef, te felicit pentru consecventa- in ceea ce priveste ''asticolele''! E o reala placere sa le citesc! :) Cat despre click-uri, nu-ti face griji, din partea mea vei avea cate unul in fiecare zi! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. at ... wish u luck! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tare blogul tau, colegu'! FElicitari:*

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.