SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

vineri, 30 mai 2008

LEeeeeNeEeee GENERALA






Salut! Am revenit!
A trecut putin de cand nu am mai scris ceva pe aici, dar am scuze bine intemeiate, am scris la licenta... :)
De fapt...am mai fost si pe acasa...si a trecut timpul repejor. Si inca mai trece repejor, ca deja am inceput sa intru in criza de timp cu terminarea licentei..Probabil de asta am si starea asta de rahat, de ma cert cu toata lumea si tai in carne vie cu sange rece. In fine...cred k abandonez lucrul la licenta si ma duc acasa sa mai stau cu ai mei, acu cat mai am cat de cat timp.
Aaa...week endul asta ma plimb cu motorul lui Skip! Nu prea am kef de scris..Poate revin mai tarziu! V-am pupat!
LATER EDIT:
E a 2-a oara cand scriu later edit-ul asta, pt k nuj prin ce minune nu l-am publicat cum trebuie pe celalalt.
Spuneam k am revenit din starea de lene generala in care ma aflam, dupa o bere buna cu baietii. Acu ma aflu in stare de lene partiala!:P
Nu stiu de ce, dar am nevoie de o mobilizare psihica, de o resuscitare, ceva... A trecut ziua de azi k una de post, lunga tare. Si cand stau si ma gandesc k de fapt e cam jumate de zi de cand m-am trezit yo... In fine..vreau sa merg acasa k mi-e dor de nepotica mea in varsta de o luna, de fra'miu pe care il vad o data sau de 2 ori pe an si care acu e la Falticeni, de toti ai mei, de serile in familie, de mirosul de gratar, de lebedele de pe iaz... si bineinteles de babele care stau toata ziua pe banca in fata blocului si fac analiza textelor de pe tricourile oamenilor. Glumeam putin. Cert e ca am nevoie de putina adrenalina. Nu ca nu as avea parte de asta, dar park mai vreau putin. De fapt...nu stiu daca am nevoie de adrenalina, cat de putina odihna in patul meu de acasa. Oricum, pana una alta, mi-a venit si impulsul de care am nevoie, printr-un telefon primit de la Ilie in care imi spunea k maine seara e petrecere la Cornu Luncii, pe malul Moldovei...deci clar k trebuie sa ma conformez! Plec ACASA!
Astea fiind spuse, ma duc si yo sa ma dau pe langa omleta facuta de bunul meu coleg Emilian, ca tare bine miroase!
V-am pupat si va multumesc celor ce ati avut rabdarea sa-mi cititi articolul pana aici!
Ciaoles!

3 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca nepotik :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi fain, dana!
    dana si mai cum?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca cel mai tare ti-e dor de lebede...Eiii,...cum ''care lebede?'' Alea fara puf! :P Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.