SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

luni, 12 mai 2008

MaXIm

Buna seara! Am revenit! Nici nu mai jtiu de cate zile nu am scris... Probabil k nu prea multe, dar mie asha mi s-au parut... :)
Am intrat in super-sesiune! Distractzie la MAXIM! Deja am vreo 3 noptzi nedormite shi simt k trebuie neaparat sa-mi incarc bateriile! Asta e o modalitate buna sa ma relaxez un pic, de fapt asta e cumva preludiul unui dush fierbinte (sper sa am noroc de apa fierbinte- JOS COMUNISMUL) shi al unui film bun, deci o seara mai linijtita..
Vreau sa va spun k...fara voia mea, bineintzeles, candidez la cele mai mici note din toate astea 6 semestre. Nuj carui fapt i se datoreaza treaba asta, insa cred k prezentza mea sporadica la seminarii shi-a spus cuvantul. Bine... astea-s detalii, important e sa trec shi de sesiunea asta chiar shi tarash pe burta cu mainele la spate pt k nu mai am pt ce concura (masterul oricum il platesc...) Ei shi daca nu e concurentza, tanjeala E sigur ! :)
Parca nici kef de invatzat nu mai e ca inainte, iar de plictiseala fac tot felul de nebunii pe palierul asta magic. Ca de exemplu :

Pentru cine nu-l cunoajte, asta e unul din colegii mei de camera, nu-i mai dau numele k shi asha nu am acordul lui pt postarea clipului. Asta se intampla aseara 11.05.08 pe la ora...2? Ceva de genu'.

Pe la ora 3 ne-a apucat foamea, numai k frigiderul nostru arata ca nou. Adik fara nimic in el. Bineintzeles k vecinelele noastre binevoitoare ne-au scos din foame, la propriu! :)

Watch this!

Urmatoarea este Ionela Senzual care face furori pe palier la noi, pe muzica noastra, dar mijcarile ei. Ma kinui sa ma hotarasc ce clip sa pun k se exista multe pe aici! :) Este un adevarat talent shi va rog sa-i salutatzi tendintzele trendy, fancy, SHTRAMPY in arta dansului. Este ceva...DEOSEBIT!

In continuare o sa vedetzi cum se executa dansul ploii sau mai bine zis cum executa fiul ploii dansu' lu' tac'su! :)) Bauturile Alcoolice Dauneaza Grav Sanatatzii Tale shi A celor Din Jur! MAXIM!

In fine, sper ca v-a placut ceea ce atzi vazut shi va mai ajteptam pe la noi pe palier!

Plin de voie buna, ma inclin! Traim pe palier la 3 shi asta ne ocupa tot timpul (din sesiune)!

ACESTA ESTE UN PAMFLET SHI TREBUIE TRATAT CA ATARE!

ORICE ASEMANARE CU PERSONAJE REALE ESTE PURA INTAMPLARE!

7 comentarii:

  1. originalitate...10...distractie la maxim...super "stresiune"....am sa ma alatur si eu voua sapt asta....ce mai...?...sa vina si sesiunea mea..."da' se pune problema..."....:P

    RăspundețiȘtergere
  2. In legatura cu "aia care danseaza prin filmuleteze"...Parerea mea este ca ii lipsesc cateva roticele la mansarda..am cunoscut-o face to face..asta in cazul in care o luati de buna:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bolnavi nu gluma..va batetzi joc de lume in halu` ala we? =)) dansatoare aia rupea..dar si "ultima" la fel =))

    RăspundețiȘtergere
  4. supertare simona sensual aia :))
    nu mai trec p la voi p palier poate ma mopilsesc =))

    RăspundețiȘtergere
  5. am ras ce sa mai.... senzuala... e senzuala....dar si hot mamasita... in the second part...compasiunea e compasiune...(pt cei decedati, cu care am vazut ca ati tinut mortis sa impartiti mancarea).... degustarea carnatului la clipa de tacere si de meditatie, profunda rau de tot... iar incheierea apoteotica intr-un stil dance-manelo-hip-hop-rnb-moulin rouge inconfundabil a la STEFANEL DE FALTICENI... da nota maxima ultimei postari pe blog si o surclaseaza pe top position-ul aventurilor si gandurilor proprietarului acestora.... bv bv.... fashcahhhieli, aplauze...felicitari... inchinaciuni...respect...bv ANCA DIN BUCURESTI...am vazut ca asa m-ai denumit

    RăspundețiȘtergere
  6. prea tare:)).Asta da sesiune as mai vrea si eu:)).R.

    RăspundețiȘtergere
  7. va rog, semnatzi-va comentariile! folositzi un nume cat mai intreg, k sa jtiu shi yo cine suntetzi! va multzumesc!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.