SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 18 mai 2008

sfarshit de saptamana, resurse 0

Buna seara! Revin cu fortze...in nici un caz noi, ba din contra fara fortze shi in general fara nici un fel de resurse. E sfarshit de saptamana shi yo parca am ramas cu toate pe O. Asha... tipic studentzesc :) Dar nu-i bai, incepe maine saptamana shi sunt pe cale de revenire. Momentan detzin una bucata migrena scarboasa care m-a kinuit toata seara, dar care vad k ma mai slabejte dupa ce am aplicat metoda uscatorului de par, sugerata de Poxi.


Revenind, voiam sa va spun k iar am avut parte de o saptamana cool :)


Nu mai tzin minte cum a inceput, park dand nijte examene, de luni dimineatza. Examene pentru care m-am pregatit mai mult sau mai putzin...dar care au trecut cu bine. :)


Bineintzeles k a venit si week-end -ul, adik joi seara shi am inceput colinda de noapte. Jtitzi voi... ca de obicei... El Divino, Canabis, mai nou Sky (jenibil). Vineri am coborat mai la vale, pe la Mezzo (my first time) unde am comis-o de minune :) Am ramas shi fara bani de taxi. Noroc de ne mai cunoajte lumea shi ne mai ajuta la greu! :P (kiar k era greu de ajuns in copou in starea in care eram shi cu buzunarele goale). Ia uitatzi!


Sambata cik aveam de invatzat pt examenul de duminica dimineatza, dar de unde? Magicul Scuti m-a combinat sa ieshim la o plimbare shi asha plimbare am facut de am ajuns la Ciric la nunta. In fine.. important e k nu am stat linijtit mai deloc, iar in seara asta, dupa ce am stat jumate de zi la terasa lingand bere, m-a linijtit Doamne-D0amne cu durerea asta de cap de totzi banii. Apropos: am ramas iar fara bani! (dar park am mai spus asta o data...) Debia ajtept sa-mi vad maine soldul curent :D
Una peste alta.. saptamana asta a inceput shi s-a inkeiat ca in Morometzii... in seara asta timpul a mai avut rabdare cu mine. Shi ca sa adaug cireasha de pe tort, kiar acu ruleaza in Winamp "Iron Butterfly- Lonely Boy":)
Fara voie-buna, ma inclin! ;)

3 comentarii:

  1. Neatza Super Stef! Sunt in compania celei mai bune prietene (Poxi) si a unui super 3..... intr-unu' :) Tocmai am terminat de citit ultima ta ''publicatie'' :P Observ ca ai avut un weekend plin de actiune, iar asta e...mai mult decat foarte bine :P Draga, imi place ca asculti muzica fina si ma bucur ca nu ai sters piesa aia din playlist asa cum intentionai acum cateva luni cand ti-am trimis-o :P (vezi? nici nu stii cum vine vremea sa mai asculti si dintr-astea :)) ) Totusi...nu te caracterizeaza versurile. Hai sa fim seriosi! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu toate ca mi-ar placea sa culeg toate roadele eficientei solutii antimigrena, trebuie sa recunosc, ce-i drept, cu durere in suflet, ca 70% din eficienta metodei se datoreaza Super Maximului feon de la REVLON, al carui posesor esti! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Feon de la Revlon... Piesa a carui versuri nu te caracterizeaza... In fact, nu era vba de betzie/betzii in dauna examenului/examenelor?! Cat despre betzie, sau drojdeala dusa la rangul de betzie, oricand se sfarseste cu o durere de "mansarda"... Ei, si? Asta te face ca la urmatoarea ocazie care ti se iveste sa nu e faci flenduri/tzapan/topor/lemn/muci/etc.? NU!! Si ca sa termin in stil mare...
    Ce frumoasa-i-o betie!!! :P Te-am :* ...

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.