SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

vineri, 9 octombrie 2009

Be Right Back!

Buna seara! Sunt in trecere pe la capitolul scris, insa doar in seara asta. Intentionam sa incep sa scriu cate ceva, dar m-am luat cu altele... Recunosc.. am stat la taclale cu iubita si la joaca cu nepotica mea. Nu mi-a pasat de mediul virtual. Promit totusi.. promit ca incerc sa revin mai des prin zona. Si nu e o promisiune fata de voi, ci mai degraba o dorinta a mea, ceea ce aduce mai aproape de succes simpla intentie :P
Asa ca.. pana data viitoare va spun un simpatic... C ME SOON! :P
P.S.- N-aveti ceva de munca pt mine?

2 comentarii:

  1. Hello!Am intrat din curiozitate pe blog-ul tau pt k avea EMA-nula la sts:P.Vreau sa-ti spun k e f interesant,punctezi niste subiecte care intr-adevar vizeaza,viata asta sociala(daca o putem numi asa:D).Sa ma scrii,k sigur o sa am placerea sa citesc!
    P.S: Ai o nepotica superba:X!
    O seara faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms frate/sora k nu te ai semnat si nu stiu ce esti :P
    ms pt feedback :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.