SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

vineri, 23 octombrie 2009

PLM


hai salut! ce faceti? bine? super tare, frate!
aveam atatea subiecte despre care sa scriu pe aici, insa acu nu mi vine unul anume in capul asta rotund si frumos al meu ( si proaspat tuns ).
Momentan am o stare de usor pesimism... probabil ca e din cauza oboselii. Ma incearca o lene asa si.. nuj cum, dar am chef de scris. In mod normal nu s-ar fi intamplat una ca asta. Ok, sper ca ati observat ca aberez, nu? No problem, in continuare tot asta o sa fac. Am dormit cam putin azi noapte, ca m-a trezit pe la 9 jumate nepotica mea aia frumoasa ( o sa va scriu in curand despre ea ). Bine.. m-am si culcat cam tarziu, dar asta nu v-o mai spun de ce. Mi se pare normal sa nu amintesc nimic despre cate palme dupa cap si-a luat SMOKY DIDAI de la Sv pana la Falticeni, s-au cat de mult am transpirat la Students night in Arena. :P Corect?
Deja sunt cu zambetul pe buze dupa ce am spus asta, insa aberatia mea de azi era mai putin vesela in sinea ei. Inainte sa incep articolul asta, ma gandeam la punga de gunoi si la cofrajul de oua gasite pe capota masinii in parcarea pietei. E adevarat ca am parcat mai langa tomberon, dar ei de ce bisectoarea mamicilor lor nu si-au vazut de drum? N-ai cu cine dom'le.. niste marrrrlani!
Dar hey! Tocmai a intrat iubita mea pe net si cred ca o sa mi canalizez aberatiile catre ea nitzel :D
Asa ca pana una alta...v-am pupat si o zi frumoasa!
Morala zilei: Nu va tundeti vinerea, ca e aglomerat la dom frizer! :))

STIU CA NU TI-A PLACUT POSTAREA, DAR IN SPERANTA CA URMATOAREA VA FI MAI BUNA, DA SI TU UN CLICK PE UNUL DIN ANUNTURILE DE MAI JOS.
GLUMEAM, POSTAREA E BUNA, ASA CA DA CLICK MAI REPEDE! :p

4 comentarii:

  1. Poor Smokey...deh, dac-a vrut sa stea in fatza, si-a luat-o :p...dar nici eu nu m-am grabit sa conduc spre Falt :))...cheers from Horia, mârlanu' de Preu', wei aberantule :p

    RăspundețiȘtergere
  2. @horia: marlane... noroc de tine k i-ai dat cu 150 k de altfel ii cadea parul de la spate lui smokuletz. Am primit mesajul tau de azi noapte. Ai innebunit! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ....cu siguranta nu ma mai tund vinerea..;)

    RăspundețiȘtergere
  4. si nici sa va barbieriti luni ca betivii:))

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.