SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

marți, 27 octombrie 2009

Traian Băsescu, Mircea Geoană, Crin Antonescu, Sorin Oprescu

Traian Băsescu, Mircea Geoană, Crin Antonescu, Sorin Oprescu.
Salut, dragii mei cititori. Nu mai stiu ce discutam in dimineata asta pe messenger cu un prieten, insa m-a determinat sa scriu despre mizeria politica. Probabil ca voi ati vazut mai multe cacaturi pe la TV, decat mine. Nu prea ma uit la TV.. (obicei deprins din facultate) si totodata ma feresc de spam-urile cu fetze de Geoana, Base si cei NOTATI mai sus. Cu alte cuvinte.. A INCEPUT CIRCUL! Si de fiecare data cand e campanie electorala, imi aduc aminte de o carte citita de mine prin liceu, Animal's Farm se numea. Aia... cand au ajuns porcii la putere si bla-bla. Ei, cu porcii ii asociez eu pe astia care o ard cu cioara vopsita in 3 culori.
Ceea ce ma surprinde mai mult e ca acum, toti au site-uri si incep a se promova on-line. Stiu si ei de mediul on-line, si mai mult ii si recunosc puterea de comunicare si de influenta a acestuia.
Acu.. voi stiti pe care-i simpatizati mai mult sau mai putin, (DELOC fiind deasemenea, o varianta acceptata), insa... dintre toti astia 4, cred ca Oprescu e cel mai plauzibil. De ce? Pt ca e independent. As inclina sa-mi exercit votul in favoarea lui. Insa.. cine stie cat timp dupa ce va fi ales, v-a rezista nescurmat de porci?:)
Oricum, ca sa fiu sigur ca nu mi-am facut-o cu mana mea, o sa votez intre casute!
Pana una alta... strig cu voce tare: URASC BANNERELE ELECTORALE MONTATE PRIN ORASUL MEU!


LATER EDIT: revin cu ceva modificari de opinie si imi cer si scuze simpatizantilor lui Gigi Becali si Vadim Tudor (printre care ma numar si eu). Am stat mai bine si m-am gandit si nu am reusit sa deosebesc pe vreun candidat de celalalt, din astia 4 care i-am supus votingului. Insa, mi-am indreptat atentia asupra lui Vadim Tudor. Asa cum e el nebun, e un om cult ( atat de cult de o ia prin pastai cand incepe sa povesteasca ceva, trecand de la un subiect la altul aproape insesizabil). L-am urmarit incidental la un talkshow si am ciulit putin urechea la ce avea de spus. E.. altceva!
Bine.. nu doar asta mi-a influentat opinia, ci si faptul ca din '89 incoace, am avut parte numai de cacanari de astia ce bat din pizduta gura si freaca motanul la gat (vorba lui taica-meu). Asa ca prefer unul care sa dea cu parul in ei si un parlament unicameral care sa consume mai putine resurse.
In fine.. ce aveam de spus e ca din comenturile lasate de la cei ce au vizionat articolul, am inteles ca Oprescu nu prea a facut treaba in Bucuresti si e sustinut din umbra de PSD. Iar eu cand aud de PSD... tin mai tare cu ungurii! :)
EGHESH MEKERESH UNGUROC!!!

6 comentarii:

  1. ca tot veni vorba de mizeria politica shi sondaju tau facut mai devreme ....votam oprescu? p mine cel putin nu ma incalzeste cu nimic indiferent cu cine as vota e acceasi Romania pe care o cunoastem cu totii...dar daca spunem rugaciunea mea de mai multe ori:)))) s-ar putea sa ajungi la bazaru nostru cel de toate zilele plin de shituri shi imi iau o patura sa ma incalzesc sau urcam la prea slavita crasma de pe asa zisa faleza la AROMA undei fum e shi caldura acolo is totzi politicienii missing IVAN:)) ar trebui facut un sondaj shi cu el din partea mea are semnatura deci ne vedem la urne

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa uitasem sa ma semnez ...aveeeaaaam cafeaua pe foc

    RăspundețiȘtergere
  3. Bre, tu inca nu te-ai prins ca nici unul dintre astia care candideaza nu e potrivit pt presedinte??? Ce Oprescu? Ala n-are valoare... Zi-mi si mie ce a facut in Bucuresti...Ca tot se lauda el ca face si drege=))...Sa fim seriosi, in ce situatie critica e tara asta nu stiu ce om serios ar candida la presedintie. Il vezi tu, de exemplu, pe Mugur Isarescu candidat??? Eu nu-l vad si regret lucrul asta! Deci probabil voi apela si eu la votul intre casute sau de ce nu sa-i stampilez pe toti:))!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba frate, deci esti tare cu campania electorala, ce sa mai, eu daca ar fi sa votey, oricum nu pot de aci si nu vreau, as vota cu tine. in rest sunt toti niste hahalere ordinare. hai te pup. Live From Germany

    RăspundețiȘtergere
  5. superba caricatura dar tota base castiga alegerile.nu te intereseaza un schimb de linkuri.eu te adug in lista mea fiindca am sa te urmaresc

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi ca esti deacord.un sfat: oprescu numai independent nu este, in spatele lui tot PSD sta.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.