SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

vineri, 9 octombrie 2009

Boston driver!


Salut. In cateva minute ce le am libere, m am gandit sa scriu despre soferii de BT (Botosani, wai!). Acuma.. sa nu va fie cu suparare, cunosc oameni dintr-acolo si nu sunt chiar asa de batuti in cap ca cei intalniti de mine in trafic astazi, insa, stiti cum e: exceptia intareste regula! Nu mai are rost sa va povestesc ce am patit cu ei, ca risc sa scot scenele din context si sa se piarda tot farmecul. Tot ce conteaza este ca am injurat de nervi, am ras de prostia lor si mi-am vazut de drum, sa fug cat mai repede!
Asa ca.. iata-ma acum, aici, spunand: SALUTARI SOFERULE DE BOTOSANI !!!
LATER EDIT: daca tot esti aici, vezi k in susul paginii o sa gasesti niste anunturi publicitare. Fa un pustiu de bine si da un click pe UNUL dintre ele, te ROG! ms Frumos!
LATER EDIT 2: 12.10.2009- Soferii de Botosani nu se dezmint! Nepoliticosi, ce sa mai... :P
P.S.- Pamflet, dom'le!

7 comentarii:

  1. =)) Mdea si eu sunt "sofer de Botosani", dar la origine...adica acuma sunt mai mult "sofer de Iasi". Dificil tare in Botosani, si eu ma acomodez cu greu cand ma duc pe acasa. La botosaneni nu exista reciprocitatea pe care o gasesti in Iasi sau in alte localitati(hai frate treci ca eu mai pot sa astept), soferii sunt foarte nervosi:)) si multe altele. E adevarat! Dar cam aceleasi lucruri vroiam si eu sa le punctez cu referire la soferii suceveni (in mod special la cei de maxi taxi, care considera ca toata strada e a lor)...Exista si exceptii de la regula, desigur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba stefanutz!ce vrei sa demonstrezi tu aici ca esti o pers sociabila si "un bun"?din satucu care vii tu ....mai bine ai tace.Ai si tu 3-4 ani de suceava si esti orasean?pentru mine esti un prostalan care nu are ce face si un rupt....mult succes amice cu blogu pulii

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca esti tu destept, bai.. anonimule!
    nu inteleg ce vrei sa spui cu 3,4 ani de suceava, dar din moment ce nu te-ai semnat... presupun ca stii tu ce spui. :))
    Oricum, ce pot prezice despre tine e ca esti un locuitor al Botosaniului... DEOSEBIT DE TROGLODIT, care-si conduce masina cu avariile aprinse si cu 20 la ora.
    Asa ca.. te pup dulce, friend! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Cristian:
    Ai si tu dreptatea ta cu maxi-taxi-metristii. Si suceava are belele ei, ca sa nu mai zic de stradutele inguste care paralizeaza toata miscarea.
    Ce m-a determinat pe mine sa scriu articolul asta e pur si simplu nenorocul de a da peste vreo 2 soferi de BT prin trafic, care m-au facut cel putin sa apas frana. In momentele acelea mi-am adus aminte de mitul ce circula printre noi, vis-a-vis de soferii de BT.
    Bine inteles... exceptiile intaresc regula. De exemplu, scriitorul de mai sus! :P
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da wey dar nu se spune numai despre soferii din BT:)) Mai e o categorie de soferi si mai rea decat cei din BT... Creca stii la cine ma refer(Suceava invers;)) ). Si sincer sa zic, pe mine ma dispera acest soi, care se impart in doua: ori din aia care se baga ca nesimtitii cand nu trebuie, ori din aia care ingreuneaza traficul!!!In fine...soferi prosti sunt prin fiecare oras...asta e...sa fim noi o tara de soferi prosti numai sa avem drumuri de calitate! Dar nu le vom avea niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  6. hi from greece....ai un blog frumos,subiecte interesante si .....tineo tot asa....dar vad ca te tatonezi la capitolul soferie bt.vs sv. se vede treaba ca iesti putin cam neumblat...cu masina bineinteles...daca bt. e o problema ....nai vazut nimic...eu nu sint din zona moldovei dar si bt si sv le cunosc f bine...si le-as incadra lejer in zona ''zoster'' adica varza....

    RăspundețiȘtergere
  7. @marius d. c.: prietene, o-i fi sau nu umblat... cert e ca nu vbeam nici de BT nici de SV ca strazi rele sau mai stiu eu ce. te cred k in grecia e mai bine, insa.. soferul de BT se remaraca peste tot :P
    Salutari si ms de coment.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.