SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 25 octombrie 2009

Chill Time


Buna seara, dragii mei!
Bine v-am gasit duminica seara, dupa un weekend de pomina! Jur!
Dintr-o atmosfera prieteneasca, din lateralul unui paharel.. pardon.. halba de vin shi tanti Coca......cola, va scriu putin asa de control. As putea rezuma totul la un status de twitter, dar simt nevoia sa spun ceva mai mult.
Cum va spuneam, dupa doua zile de alergat, disputat si evenimente neplacute ( despre care nu consider ca trebuie facute public), incerc sa ma relaxez cu baietii, urmarind meciul steaua-rapid, cica.. :)
Nu sunt suporter infocat al nici uneia pentru ca tin cu Dinamo. De fapt, nici cu Dinamo nu prea am vreo situatie, sustinerea acestei echipe venind dintr-o ambitie mai veche, de cand toti prietenii mei tineau cu Steaua ( efectul de turma, cred). Atunci m-am decis sa fiu altfel :P
Va spuneam ca zilele trecute au fost mai nefericite, iar acum incerc sa ma destind alaturi de niste prEtini CISTITi, pe aici.
Cu ocazia asta o sa-mi cer si scuze soferilor de Botosani si tuturor celor ce s-au simtit atinsi de cele scrise de mine acolo. Fac asta pentru ca m-a batut Doamne-Doamne si aseara m-a lasat masina (surioarei mele) cand imi era lumea mai draga. Adica atunci cand ieseam si eu in oras, coafat, aranjat, parfumat, pac pac, s-a rupt planetara sau ceva pe acolo...
In fine.. sper sa se fi terminat sirul eveimentelor neplacute, si odata cu infrangerea Stelei din aceasta seara sa ia sfarsit povestea. Cel putin pentru moment.
Asa ca, pana saptamana viitoare, adica peste cateva ore si o petrecere, va urez o seara buna si un inceput de saptamana in forta!
Va pup maxim!
Ba nu, maxim o pup doar pe iubita mea!:D
Hai la revedere ca nu tin pasul la sucul asta de struguri!
Hai RAPID si reducerile pentru studenti la tren! ( in aceasta categorie nu intra shturlubaticii care circula cu nashu')

LATER EDIT: fac o mica ajustare a compozitiei acestui articol, intocmai pentru a va arata cum a fost trezirea de dimineata. Mentionez ca in seara respectiva s-a petrecut. Unde? Mai bine nu mai spun :D
CLICK THAT SHIT!

9 comentarii:

  1. te JURI? ba hutzupanule te JURI cam des in postarile astea venind vorba de ce zise domnu nostru stingator ce inunda casele oamenilor fara nici un motiv adik Dan .ceea ce se intampla e ceva normal shi in acelashi timp strigator la cer .. sa mannci sarmalele la baiat shi sati bagi borcane in anus..pana se sparg de la presiune:)) ..pardon in chill out man.. hai dai bice something new ...auz la el JUR :)) ulibulibudauciu semnat pretenu piciu;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo da era si Fidanes acolo,tre s fi fost tare galeeria:)) sal din partea mea Andrei din antwerpen..;

    RăspundețiȘtergere
  3. @ anonim: nu era vb de nicio coca, ci doar de degetele lui piciu strecurandu-se in creatie cat eram eu la baie!

    @anonimul piciu: sarmalele erau made by mama hutzanu, asa ca ar trebui sa-mi fii recunoscator k ai salivat ca sclavul acolo in camera, de unul singur :D BUN VENIT IN LUMEA BLOGULUI ITI ZIC!

    @diana: si noi te salutam, andrei din antwerpen! mai poftim pe la noi. avem si sarmale! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. asa desteptare tot sa ai dupa asa betie adik nu betie ca nu scurmam ca porcii shi sa vomam pe noi aia is betitvi noi eram in curaj.

    RăspundețiȘtergere
  5. We colegu...Da va place hlinzeala voua tare asa...Zi-i putin...Vinul ala la halba era vin magic?Ca sa stiu daca salivez si eu aici la birou (ca o fata muncitoare ce sunt) doar dupa sarmalele lu mami tau care nu o lasa niciodata in pace pe mami meu;)) sau sa mi se umfle o tzatza aici amintindu-mi de ala micu rosu care mi-a dat dor de duca:))...Daca nu v-ati prins pana acuma cu cine discutati...Sunt don'soara fugara cum ii place prietenei tale sa ma numeasca:P.Adica Sica la aparat va saluta si va zice S-O LUATI OLEACA P'ASTA!!!Si asta e dovada ca ai parte de cate un click din partea mea aproape zilnic:D, ca o fata corecta ce sunt:D...

    RăspundețiȘtergere
  6. sica iubire in sfarsit ai aparut!ne lipseai la toti!nice to hear u zapacita mica!te pup de la iasi dn carantina de aici direct:P see u home soon:* puupi multi pt iubitul meu cel dulce:) i'm so proaud of you! si stii ca te iubesc okei?:) bine:)acum "pa la revedere"!:P emanuela

    RăspundețiȘtergere
  7. @piciu: frate, mare dreptate ai. Animalule!

    @sica: aa.. da.. vinul era super magic! :D si ca sa-mi dau seama cat de mult minti, ia zi tu mie unde pzm ai dat tu click pe reclame, cand eu nu le mai am pe blog de ceva zile????!?

    @emanuela: apreciez, draga mea, ca ti-ai facut si tu aparitia prin lumea mea pe aici :D bine.. hai.. o spun.. si eu TE IUBESC! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ooo sica?d'ra care fuge de la locu faptei da da noroc sa te-ai conectat la net ca in rest nimeni nu jtie nik de tine ...mda io p'asta cu BUNA ASTA

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.